Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Redovisning inkomst uppgifter från KFM

Nej dom hade ingen aning. Utan fick komplettera det efter . Då jag ringde kfm. Då jag själv vart väldigt paff då tiden inte hade gått ut.

Nej dom hade ingen aning. Utan fick komplettera det efter . Då jag ringde kfm. Då jag själv vart väldigt paff då tiden inte hade gått ut.
Förstår det. Man måste väl ändå få ha tiden på sig som står sista dag.
Blir ju bara mer krångel för dom göra ny beräkning vilket går snabbt.
Men sen skicka ytterligare papper igen om nytt beslut låter märkligt att dom vill göra så.

Man kan ju tycka det men icke När det gällde mig. Men hoppas för din skull att det tar lite längre tid. Så du får den här månadslönen iallafall. Så du kanske kan stoppa udan någon krona mera.

Ringde sista dagen och ställde någon dum fråga, och sa att jag skickar in det idag då, hon sa då bara, men vad bra jag noterar att den kommer in lite sent.

Beslutet kom dock typ 2-3dagar efter jag skickat in, utredningen om dig är redan klar i detta skede dom fyller bara in uppgifterna du angett och skickar iväg till företag och dig.
Att dom drar på augusti lönen ser jag som högst osannolikt då lönerna i det skedet är redan upplagda oftast speciellt inom vård som du jobbar i.

Din lön augusti är SAFE.

Ringde sista dagen och ställde någon dum fråga, och sa att jag skickar in det idag då, hon sa då bara, men vad bra jag noterar att den kommer in lite sent.

Beslutet kom dock typ 2-3dagar efter jag skickat in, utredningen om dig är redan klar i detta skede dom fyller bara in uppgifterna du angett och skickar iväg till företag och dig.
Att dom drar på augusti lönen ser jag som högst osannolikt då lönerna i det skedet är redan upplagda oftast speciellt inom vård som du jobbar i.

Din lön augusti är SAFE.
När man fått uppgifter att redovisa inkomst har dom kollat konton o annat före detta?

När man fått uppgifter att redovisa inkomst har dom kollat konton o annat före detta?

Ja, när du får utrednings materialet så ser du när detta är gjort. För mig hade dom kollat allt innan dom skickade ut papper till mig eller samma dag iaf.

Tror jag hade samma datum som dig i månaden och behöll min lön den månaden.

Ganska osannolikt att det blir i aug.
Vad avgör om jag kan behålla övertid nån månad vet att det vanligaste är så.
Har ju inget provisions eller accords jobb utan det som kan ändras är ob tillägg som vi får vid helger o kvällar.
När man jobbar som jag i vården med ob tillägg är det troligt att jag kan behålla dom extra pengarna då nån månad vid ev övertid? Kommer få svårt att klara bil leasing bla annars
Vet frågan varit på tapeten förut men minns ej helt och är lite nervös och det snurrar i skallen hur det ska bli.

Vad avgör om jag kan behålla övertid nån månad vet att det vanligaste är så.
Har ju inget provisions eller accords jobb utan det som kan ändras är ob tillägg som vi får vid helger o kvällar.
När man jobbar som jag i vården med ob tillägg är det troligt att jag kan behålla dom extra pengarna då nån månad vid ev övertid? Kommer få svårt att klara bil leasing bla annars
Vet frågan varit på tapeten förut men minns ej helt och är lite nervös och det snurrar i skallen hur det ska bli.

Handläggarens bedömning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp