Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Redogörelse om inkomst brev... Tid till utmätning?

Har du inga kostnader att ta dog till jobbet? 4900 är ju minimum

9800 är totalt så hyran ska betalas med dom pengarna också. Så 4900 är det som blir var.

Jag skickade inte in för sent jag hade till 10e på mig att lämna in uppgifter och gjorde det på nätet den 9e.

Mitt lönekontor är en tant bara, vi är ett litet företag. Hon kör nog lönerna runt 20e hon också så då är mina chanser körda att få hela lönen till semestern :-/
Får jag fråga hur stor skuld du har nu?
Jag väntar själv utmätning när som helst vet ärligt talat inte hur man ska klara allt på 4900kr har ju hund också med försäkringar o mat till honom också.
Undrar om man får behålla det man jobbar över? Vet inte varför dom gör olika ibland dras allt även övertid och en del får behålla sin övertid.
Beror det på hur stor skuld man har tro.

Jag väntar själv utmätning när som helst vet ärligt talat inte hur man ska klara allt på 4900kr har ju hund också med försäkringar o mat till honom också.
Undrar om man får behålla det man jobbar över? Vet inte varför dom gör olika ibland dras allt även övertid och en del får behålla sin övertid.

Tror man drar olika ifall lönen anses provision baserad . Iaf så jag skulle göra.

Som jag har det får jag minst behålla X kr. Kf får mest utmäta X kr

Det beror på hur det är beslutat. Vissa får en fast summa att behålla och allt över det ska betalas in alt en fast summa betalas in och resten får behållas. Tror att det i vissa fall beror på rörlig lön tex vid provision, ob osv.

Tror man drar olika ifall lönen anses provision baserad . Iaf så jag skulle göra
Har ej provisionslön men möjlighet att jobba mycket extra.
Är inom vården och det fattas personal jämt kan man säga

Att sätta ett tak på att inte jobba mer är hjärndött. Kan man ju lika gärna sjukskriva sig.

Så vore i min mening rätt galet och kontraproduktivt

Det beror på hur det är beslutat. Vissa får en fast summa att behålla och allt över det ska betalas in alt en fast summa betalas in och resten får behållas. Tror att det i vissa fall beror på rörlig lön tex vid provision, ob osv.
Okej har ju ob varje månad.
Vore bra om man fick behålla extra lönen dvs övertid 4900kr blir tufft när man har hund med försäkringar mm.
Det är väl tufft för alla naturligtvis

Okej har ju ob varje månad.
Vore bra om man fick behålla extra lönen dvs övertid 4900kr blir tufft när man har hund med försäkringar mm.
Det är väl tufft för alla naturligtvis

Räkna denna månad som är min första har jag 6k, efter alla kostnader.

Ska täcka mat/barn måste köpa ved för 2.4k

Bil får vänta, får köra obesiktigat, mest sannolikt besiktar jag inte bilen tills jag är skuldfri. Ingen idé

Att sätta ett tak på att inte jobba mer är hjärndött. Kan man ju lika gärna sjukskriva sig.

Så vore i min mening rätt galet och kontraproduktivt
Min hund kostar ca 1200kr i månaden med mat o försäkring då blir det inte mycket över.
Och hunden betyder mycket måste ha råd med honom ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp