Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Redogörelse om inkomst brev... Tid till utmätning?

Hur har det gått för dig Matte klarade du dig från utmätning av lönen nu i Juni.
Tänkt på dig då du jobbat mycket för att få behålla så mycket som möjligt.
Hoppas det gick vägen
Dom drog på Lönen men övertiden fick jag behålla. Tyvärr så han det dras autogiro på andra lån så övertiden försvann ändå :-/
Blir en tung semester i år.

Dom drog på Lönen men övertiden fick jag behålla. Tyvärr så han det dras autogiro på andra lån så övertiden försvann ändå :-/

Hur har du tänkt ha endel på utmätning och betala andra lån? Låter galet tufft förutsatt att du inte alltid jobbar extremt mycket övertid

Hur har du tänkt ha endel på utmätning och betala andra lån? Låter galet tufft förutsatt att du inte alltid jobbar extremt mycket övertid
Jag har inte tänkt ha det så men det är bara 3 av lånen som kommit ända fram hos kronofogden. Resten har inte registrerats. Så det vart ju lite knas att det drogs och jag inte tänkte på det och gjorde något åt det innan. :-/

Du vet att du kan avsluta dina autogiron i internetbanken va?

Tråkigt inte kul.
Aldrig roligt men ännu värre nu till semester o allt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp