Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Redogörelse om inkomst brev... Tid till utmätning?

Vanligtvis några dagar därefter så förmodligen i nästa vecka påbörjas utredningen. Se nu till så Du inte har mucho money på bankkonton... :rolleyes:
Ingen risk att det finns mycket pengar där haha man kan skratta åt eländet eller gråta finns ingen återvändo längre bara att bita i det sura äpplet
Betalat av det jag kan dom små lånen har endast 7000kr kvar denna månad och dom sitter ej på kontot har bara några hundralappar sitter kvar där.

Beror på belastning i teamet, allt från ett par dagar till några veckor. På många ställen är gäldenärer som dyker upp för första gången prioriterade

Intressant... varför den prioritering?! :cool:

Intressant... varför den prioritering?! :cool:

Tror syftet är att snabbt få rätt på folk som halkat in med skuld av misstag. I den mån man pratar lite med dom kanske det är första och enda skulden dom får in till kfm.
Det är alltså inte till syfte att kränka maximalt och få alla "straffade" att känna sig jagade dag och natt, så den diskussionen kan vi skippa.
Det känns faktiskt bra när man får upphäva en löneutmätning med anledningen "skuld betald".

Tror syftet är att snabbt få rätt på folk som halkat in med skuld av misstag. I den mån man pratar lite med dom kanske det är första och enda skulden dom får in till kfm.
Det är alltså inte till syfte att kränka maximalt och få alla "straffade" att känna sig jagade dag och natt, så den diskussionen kan vi skippa.
Det känns faktiskt bra när man får upphäva en löneutmätning med anledningen "skuld betald".

:D Haha... Du tror sannerligen att ja tänker straff och kränkande om allt... not true though... :D

:D Haha... Du tror sannerligen att ja tänker straff och kränkande om allt... not true though... :D

Nästan så, jag funderade på om jag i samma sväng skulle tacka nej till en svarsfras på engelska, men hoppade över det;) Trodde dock det skulle triggas ett "oh my good" :)

Inte ”oh my good”, men möjligtvis ett ”oh myyyyy god” :D

Ja har uppenbarligen gjort intryck här på forumet... på gott & ont :rolleyes:

Jaaa...så kallad inarbetad klämdag :p

Sån har myndigheten idag också, så vi är lediga. Samtidigt har vi lagkrav (tror jag) på att ha öppet, så ett mindre antal är inbeordrade att jobba övertid idag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp