Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Re:member flex kreditkort

Åh, låter hoppfullt. har inga andra lån...Så då hoppas jag att det går vägen trots att Instantor är knasig just nu.

Har du inga andra lån så är saken biff (hoppas jag!). JAg hade mkt sämre förutsättningar än dig och blev beviljad. Om man sköter sina inbetalningar varje månad så blir man erbjuden en högre kreditgräns. Jag har den högsta hos de på 20000 kr.

Tänker försöka ta 10 000:- så får vi se

Hej Myra, Instantor krånglar än. Kommer inte vidare i deras ansökningsprocess

Hej Myra, Instantor krånglar än. Kommer inte vidare i deras ansökningsprocess

Trist... varje gång man ska logga in hos dem så är det trögt.

Man kan söka deras högsta kredit och om man inte blir beviljad just den summan så beviljar de det högsta man kan få. Lycka till. Vet hur det är att jaga krediter. Och vet hur hopplöst det känns när man blir nekad!

Då prövar jag det högsta (tror jag) :rolleyes:

Ok. Kommer in nu och är osäker på vad jag ska skriva i inkomst. Jag har ju både min pension och bostadstillägg. Ska jag fylla i hela inkomsten eller bara den som är den skattade delen. Blir ju lite då i tanke på att jag ska fylla i mina kostnader jag har varje månad.

Ok. Kommer in nu och är osäker på vad jag ska skriva i inkomst. Jag har ju både min pension och bostadstillägg. Ska jag fylla i hela inkomsten eller bara den som är den skattade delen. Blir ju lite då i tanke på att jag ska fylla i mina kostnader jag har varje månad.

Är din årsinkomst utan bostadstillägget 110 t kr? Skriv det i så fall. Kolla först om de ger exempel på vilka inkomster som kan räknas som inkomst.
Hur mkt är din taxerade inkomst?

om deras chatt är öppen så kan du fråga där. Men jag gissar att de går på taxerad årsinkomst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp