Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Re:member flex kreditkort

Någon som har blivit beviljad detta på senaste tiden och skulle vilja berätta om sina förutsättningar?

Ja undrar också mer vilka förutsättningar krävs, UC förfrågningar och annat
Jag fick deras kort för en månad sedan med en anmärkning och en utmätnings försök, skuldsaldo i 17 månader, tre ff.
Fick lån på 90k plus kredit kort på 10k på samma UC!!
Kan tillägga inga andra lån har jag och UC betyg 11.4%.

Jag fick deras kort för en månad sedan med en anmärkning och en utmätnings försök, skuldsaldo i 17 månader, tre ff.
Ok vad hade du för UC score ? Många förfrågningar och högt underskott ? Det är kanske det de går på. Jättekul för dig grattis !!!

Kan tillägga inga andra lån har jag och UC betyg 11.4%.
Remember är förvisso hyfsat ”generösa” men det är anmärkningsvärt att du ens fick en kredit beviljad med dina förutsättningar. Det borde naturligtvis inte gå.

Remember är förvisso hyfsat ”generösa” men det är anmärkningsvärt att du ens fick en kredit beviljad med dina förutsättningar. Det borde naturligtvis inte gå.
Borde och borde…
Det kan vi diskutera.Jag tycker personligen att mina förutsättningar är ”bättre” än dom som är belönade över en milje.I maj nästa år allt är borta och då kommer jag kunna välja vilket lån jag vill ha med ränta typ 4-5%.Tills dess dom kan känna lite ränta på mig som är 15%.Kommer att amortera mitt lån i snabbare takt eftersom jag har låga utgifter.Så vad är större risk undrar jag…Dom som är stor belönade eller jag med sista anmärkning som går ut detta år och bra inkomst och låga utgifter?!

Borde och borde…
Det kan vi diskutera.Jag tycker personligen att mina förutsättningar är ”bättre” än dom som är belönade över en milje.I maj nästa år allt är borta och då kommer jag kunna välja vilket lån jag vill ha med ränta typ 4-5%.Tills dess dom kan känna lite ränta på mig som är 15%.Kommer att amortera mitt lån i snabbare takt eftersom jag har låga utgifter.Så vad är större risk undrar jag…Dom som är stor belönade eller jag med sista anmärkning som går ut detta år och bra inkomst och låga utgifter?!
Du har absolut en poäng. Det jag menar är att betalningsanmärkning + utmätningsförsök + ett historiskt skuldsaldo borde göra att varningsklockorna ringer hos varje långivare och brukar i regel generera ett automatisk nekande, då de flesta långivare använder sig av automatiserade system. Du lyckades ändå, så grattis.

Såg nu att man hade ett alternativ som heter höj din kreditgräns.

Högsta möjliga kredit som erbjuds är 30.000 mer än vad jag har. Vet ni om det tas en Full UC eller MicroUC om man klickar sig vidare? Alternativt inget utav det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp