Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ratsitkatalogen med allas inkomster och anmärkningar!!!!!

Ursäkta om jag tjatar om detta men har Ratsitkatalogen alltid innehållit anmärkningar också?

Ursäkta om jag tjatar om detta men har Ratsitkatalogen alltid innehållit anmärkningar också?

Nu var det ett par år sedan jag bläddrade i en senast, men då var det bara inkomster och inga anmärkningar.

Tack Lasseman det var det jag hade för mig.

Såhär marknadsförde de sina tryckta produkter när de introducerades Januari 2011 för att undgå kravet på omfrågandekopia av kreditupplysning.

Billiga intressanta kataloger med snabb leverans!

Ratlibris är en ny bokhandel på nätet med ekonomisk information om privatpersoner och företag. Här är några exempel på uppgifter som finns i våra kataloger:

Personfakta

• Inkomst av tjänst
  • Inkomst av kapital
  • Inkomst av näringsverksamhet
  • Notering hos kronofogden JA/NEJ
  • Bolagsengagemang JA/NEJ

Företagsfakta
Inom kort lanserar vi även kataloger med företagsinformation.

Vet att en nyfiken kompis har denna. Ser folk hur mycket underskott och lån man har?

Sen såg jag på ratsits hemsida att det gick göra personupplysning på folk. Får man reda på om någon gjort det på en? Läste på hemsidan vad som ingick. Vad menas med händelser? Ser den som gör eb upplysning alla lån och alla FF?

Vet att en nyfiken kompis har denna. Ser folk hur mycket underskott och lån man har?

Sen såg jag på ratsits hemsida att det gick göra personupplysning på folk. Får man reda på om någon gjort det på en? Läste på hemsidan vad som ingick. Vad menas med händelser? Ser den som gör eb upplysning alla lån och alla FF?
Ja det gör de om de köper katalogen.

Att ta en fullständig kreditupplysning på en person kostar pengar, dessutom måste en omfrågandekopia skickas ut till den som upplysningen tagits på, där kan man också se vem som har beställt upplysningen.

Ja det gör de om de köper katalogen.

Att ta en fullständig kreditupplysning på en person kostar pengar, dessutom måste en omfrågandekopia skickas ut till den som upplysningen tagits på, där kan man också se vem som har beställt upplysningen.

Sjukt. Så har man katalogen kan man se hur mycket lån en person har? Eller bara underskott?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp