- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Om jag måste släppa någon eller några, hur lång tid från att man släpper dvs inklusive (föreläggande, utslag) tar det tills utmätning kommer igång?
All lycka till! Vi håller tummarna för att det går vägen för Dig !! ❤️
Om jag måste släppa någon eller några, hur lång tid från att man släpper dvs inklusive (föreläggande, utslag) tar det tills utmätning kommer igång?

Hej,du skriver du jobbade extra men innebär inte det att dom bara drar mer på lönen? Eller får man ett fast belopp som ska betalas varje månad och resten får man behålla?Tack, det är synd att säga att det var lätt
22 190:- varje månad, minus de 2000:- som åkte med av bara farten nu i december. Väntar på att få tillbaka dem vilken dag som helst![]()
Jag slutade betala på alla mina skulder i maj-15, hälften låg då hos olika inkassobolag, och löneutmätningen startade i sep-15.
All styrka till dig oavsett beslut ❤️
Mitt var nog maximalt segt. Antingen så föll jag mellan stolarna eller så var min enhet hårt belastat.Kan det verkligen ta så lång tid innan löneutmätning startar i alla falll? Tänkte mest om jag måste släppa vad jag kan räkna med att spara.