- Meddelanden
- 503
- Mottagna reaktioner
- 100
- Poäng
- 267
Jag har inledande skuldsanering men det är 2 lån hos Santander som både jag och mannen står på. Dessa lån har vi betalat på men inte fullbetalat månadsavg eftersom vi helt enkelt inte kan. Idag var jag i kontakt med dom, först var dom helt oförstående att jag hade inledande skuldsanering det hade dom ingen aning om och vidare så kunde dom inte undvika att skicka lånet till inkasso. Intrum är det bolag som tar inkassohanderingen och kvinnan på santander menade på att man kan få en bra avbetalningsplan hos intrum trots lånen är på tot. 190.000
Nu till mina frågor... har någon fått sitt santanderlån skickat till inkasso, hur stort var lånet samt hur stort månadsbelopp fick ni betala?
Är jätte orolig för att släppa detta men denna månad måste vi ut med 8000 om vi ska förhindra att det går till inkasso och det känns omöjligt.
Vet inte hur jag ska göra och har faktiskt ren skär panik i kroppen.
Snälla tips och råd
Förlåt för långt inlägg...
Nu till mina frågor... har någon fått sitt santanderlån skickat till inkasso, hur stort var lånet samt hur stort månadsbelopp fick ni betala?
Är jätte orolig för att släppa detta men denna månad måste vi ut med 8000 om vi ska förhindra att det går till inkasso och det känns omöjligt.
Vet inte hur jag ska göra och har faktiskt ren skär panik i kroppen.
Snälla tips och råd

Förlåt för långt inlägg...