- Meddelanden
- 86
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 52
Vad fick du som avbetalningsplan hos Intrum? Mitt lån på 100k kommer att hamna där nuMitt avtal blev inget sånt, måste missat typ.
Från 9% upp till 13% hos intrum som ligger
Vad fick du som avbetalningsplan hos Intrum? Mitt lån på 100k kommer att hamna där nuMitt avtal blev inget sånt, måste missat typ.
Från 9% upp till 13% hos intrum som ligger
Vad fick du som avbetalningsplan hos Intrum? Mitt lån på 100k kommer att hamna där nu
Okej, hoppas att jag kan få en bra avbetalningsplan. Sitter verkligen i en jobbig sits nu pga Covid-19.Släppt mina skulder till KF någon avbet. plan blev aldrig aktuell då så många andra inte ville göra någon avbetalningsplan som kunde få det att gå ihop för mig.
Tror dom förövrigt de sålt hela skulden till inkassobolaget idag.
Okej, hoppas att jag kan få en bra avbetalningsplan. Sitter verkligen i en jobbig sits nu pga Covid-19.
Vad menar du med att de förmodligen sålt hela skulden till inkasso?
Jag har inledande skuldsanering men det är 2 lån hos Santander som både jag och mannen står på. Dessa lån har vi betalat på men inte fullbetalat månadsavg eftersom vi helt enkelt inte kan. Idag var jag i kontakt med dom, först var dom helt oförstående att jag hade inledande skuldsanering det hade dom ingen aning om och vidare så kunde dom inte undvika att skicka lånet till inkasso. Intrum är det bolag som tar inkassohanderingen och kvinnan på santander menade på att man kan få en bra avbetalningsplan hos intrum trots lånen är på tot. 190.000
Nu till mina frågor... har någon fått sitt santanderlån skickat till inkasso, hur stort var lånet samt hur stort månadsbelopp fick ni betala?
Är jätte orolig för att släppa detta men denna månad måste vi ut med 8000 om vi ska förhindra att det går till inkasso och det känns omöjligt.
Vet inte hur jag ska göra och har faktiskt ren skär panik i kroppen.
Snälla tips och råd
Förlåt för långt inlägg...