Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rättelse hos KFM

Haha, jag känner mig så dryg som drar ut på denna kommentarskedjan så jag ber om ursäkt i förväg men faktum är att jag argumenterade just detta i min rättelseansökan. Jag är nämligen ansluten till Transportstyrelsen i Kivra men får bara skatt och trängselskatt för min bil. Jag får inget gällande mina motorcyklar eller pböter för något fordon. Jag hävdade att Transportstyrelsen borde ha skickat till Kivra då men svaret blev följande i Transportstyrelsens svar till KFM:
och dom skickar faktura via brev på fordonsskatt trots anmäld efaktura när det man köper ett fordom också, jag åkte på den, visste ju att jag får Mona fordonsskatten på efaktira så när ägarbeviser kom då lade jag kuvertet pp en säker plats utan att öppna det, blev sedan väldigt förvånad när påminnelsen kom

och dom skickar faktura via brev på fordonsskatt trots anmäld efaktura när det man köper ett fordom också, jag åkte på den, visste ju att jag får Mona fordonsskatten på efaktira så när ägarbeviser kom då lade jag kuvertet pp en säker plats utan att öppna det, blev sedan väldigt förvånad när påminnelsen kom
Ja det har jag märkt också. Helt omöjligt för dom att lösa det tydligen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp