- Meddelanden
- 31 510
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Jag tror inte du får så mycket klart svar om det, utan vill du skicka in så ska du skicka in.Nej, jag tror väl inte det heller tyvärr och vad jag förstått det som sitter du på lite mer facit än mig i frågan. Jag förstår inte riktigt varför strulet med posten inte skulle vara tillräckligt men säger de så vad kan jag göra egentligen. Pratade med ytterligare en granne idag som vid ett antal tillfällen fått andras post både i samma trappuppgång och tillhörande en boende längre ner på gatan i ett annat lägenhetshus under perioden som det handlar om. Har också lyckats hitta i min samtalshistorik i Truecaller att jag ringde Transportstyrelsen i samma veva som jag betalade fakturan (något som jag redogört om i min ansökan). Tyvärr kan jag inte få ut någon samtalslogg från operatören då det är ett gammalt jobbabbonemang som jag har ringt från så jag får ringa KFM imorgon och höra om skärmdumpen ur Truecaller ens är värd att skicka.
Får också säga att jag har bara fått väldigt bra bemötande från KFM varje gång jag har tagit kontakt, de svarar på mina frågor, är väldigt trevliga och gott tålamod varje gång. Jag uppdaterar tråden igen när jag får mer besked.
Betalade du fakturan i tid så är väl det kanske nåt du har lite nytta av.