- Meddelanden
- 6 038
- Mottagna reaktioner
- 2 809
- Poäng
- 1 987
Super !Då har du ju betalt räntor fram till augusti…
Super !Då har du ju betalt räntor fram till augusti…
Vi fick tillbaka på skatten varje år under vår sanering. Ca 4000-5000 kr var. Beror helt på om borgenärerna väljer att betala in på kapitalskulden el ränteskulden.Super !
Det är ju ändå en ganska så skön summa så man kan Hitta på något med liksomVi fick tillbaka på skatten varje år under vår sanering. Ca 4000-5000 kr var. Beror helt på om borgenärerna väljer att betala in på kapitalskulden el ränteskulden.
Vilka summor betalde ni varje månad under saneringen?Vi fick tillbaka på skatten varje år under vår sanering. Ca 4000-5000 kr var. Beror helt på om borgenärerna väljer att betala in på kapitalskulden el ränteskulden.
Ta betala in det i juni när du får behålla hela lönenBlir nog restskatt för mig. Gjort bort mig.. Jämkade september -december. Å kom på i efterhand att jag släppte mina skulder till kfm redan början / våren 2022. Så lite ränta på löneutmätning ä väl det enda.
Får man fråga vilken som sa hur mycket du betalt ?Borde få tillbaks lite i år i alla fall.Men ingen har ännu rapporterat in räntor.Skickade mail till ett par lånehajar...fick svar från den ena hur mycket räntor jag betalt.Den andra svarade att jag får vänta tills de rapporterat in och ändå går de under samma låneinstitut.De har ju uppgifterna så varför inte bara svara på frågan...Övriga har jag kunnat räkna ut på ett ungefär.