- Meddelanden
- 378
- Mottagna reaktioner
- 228
- Poäng
- 407
Om qliro går till inkasso, försvinner den helt från YC då?
Fått till mig att det dock blir en misskött kredit då. Kan någon bekräfta?
Om qliro går till inkasso, försvinner den helt från YC då?
Vore skitjobbigt, men inte mycket att göra åt nuFått till mig att det dock blir en misskött kredit då. Kan någon bekräfta?
det rör sig om ca 1500 kr med förseningsavgift och tilläggskostnader. Har inte haft lån hos qliro, det var en beställning jag gjorde.har jag haft innan och fick inte det då iallfallFått till mig att det dock blir en misskött kredit då. Kan någon bekräfta?
Har du fått uppsägningsbrev? Där framkommer det isf.har jag haft innan och fick inte det då iallfall
Nä inget uppsägningsbrev. Bara från Lowell att det gått över till demHar du fått uppsägningsbrev? Där framkommer det isf.
precis samma härNä inget uppsägningsbrev. Bara från Lowell att det gått över till dem
Jag visste faktiskt inte förrän nyligen att det syns på yc och räknas som kredit, eller ja kredit fattar jag ju att det blir när man handlar på faktura men jag personligen särskiljer ju kredit där man lånat mot att handla på någon nätsida. Det är så typiskt att det kostar att kolla om man har missbrukad kredit. Jag kan inte hålla koll på min uc och de tjänster som kostar för ärligt talat behöver jag varenda krona jag får in. Vågar man maila qliro och fråga?

Så smart, så långt tänkte inte jag!!!Vill du inte mejla själv, skapa en ny mejladress och använd ett fejkat namn så får du svar på din fråga utan att den behöver komma ifrån dig![]()