Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Qliro - syns hos UC?

fått ett brev om uppsägning och missbrukad kredit förra veckan men jag betalade in det som tur var.

Jag har 2 uppsägningar där ifrån. Inget syntes på uc. Fick inte heller missbrukad kredit

Om jag har delbetalat ett köp där skulden är några tusen, och detta syns på UC, är det som en kredit eller privatlån eller vad? Hur mycket belastar ett sådant på låt säga 2000kr, på mitt UC-betyg?

Om jag har delbetalat ett köp där skulden är några tusen, och detta syns på UC, är det som en kredit eller privatlån eller vad? Hur mycket belastar ett sådant på låt säga 2000kr, på mitt UC-betyg?

ska nämligen söka samlingslån i maj, och har betalat av så mycket jag kan på andra krediter men står och överväger om jag kan/ska prioritera 2000kr på Qliro, eller 2000kr på något annat likson. Tacksam för hjälp!

@Tramsfrans
Jag ska också satsa på samlingslån i maj. Mitt Qliro på 4k försvinner dessutom i mitten av maj, och då kommer jag se hur mycket det påverkar just mitt betyg. Det borde inte väga särskilt tungt. Jag känner inte till dina förutsättningar i övrigt. Det vore intressant att höra hur mycket det har påverkat andras betyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp