Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Privat3 inkasso, erfarenhet

Ingenting blir som man tänkt sig. Fick en utmätning som jag inte hann bli nåt på eftersom jag kunde betala in min skuld med skattepengarna. Hann få inkasso från Ellos som har Privat3. Dom Vägrar att ha en annan summa än min utmätning var på eftersom dom menar på att -Vi ser att du har en utmätning på den här summan och då finns det utrymme för att få in dom pengarna! Jag har försökt och bönat och bett och sagt att då kanske jag måste släppa annat och då får dom inte hela summan men dom ger sig inte. Jag blir så besviken, när det börjar ordna upp sig far man ner i skiten igen!!!
Kan säga att många andra inkassobolag är jättebra att ha att göra med fast det handlar om större summor än det jag har på Ellos.
Är det andra som haft samma erfarenhet av Privat 3 som jag, hur har ni lyckats lösa det??

Har aldrig hört talas om Privat 3 inkasso trodde Ellos/Finaref hade Alektum som inkasso kan du tala om lite mer om detta inkasso så kanske någon här vet mer.

privat 2 kanske? i så fall lindorff och de har ellos

om brukar gå att förhandla med men inte i början om man har lagt upp en avbetalning
har du utmätning så baseras det ju på din inkomst

Brukar vara tröga..och det beror på storleken på skulden tycker jag

Lindorff

Ni har rätt ,det är Lindorff. Det är det sämsta inkassobolag som jag har att göra med. Funderar starkt på att släppa allt, det är kanske bättre att betala summan för utmätningen för allt istället för att kämpa och ska få ihop det till alla andra räkningarna också.
Mår kanske bättre då, bara så synd då jag just nu inte har nåt skuldsaldo och har kunnat få ned månadskostnad på flera lån så jag ska kunna betala. Detta kommer inte att gå om jag ska betala en stor summa varje månad till ellos!
Tycker det är konstigt att man inte kan ha en viss human känsla för oss som ligger precis i strecket på att det ska rätta till sig. Kan säga att sambon fick ett inkasso från en annat ställe där han var skyldig lika mycket som jag . Han fick på 600 kr fram till hösten då vi kommer att kunna betala en högre summa då.Så olika kan två bolag vara!

ockerinkasso

varför¨sjunker aldrig skulden utan man får betala samma summa år efter år

Lindorff inkasso vilka användder sig av dem?

Vilka använder sig av Lindorrff inkasso? Har försökt läsa i trådarna här om hur de är, vissa säger att de är svåra att ha och görs med andra att de är lätta men det verkar som att de är krångliga överväger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp