O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Ingenting blir som man tänkt sig. Fick en utmätning som jag inte hann bli nåt på eftersom jag kunde betala in min skuld med skattepengarna. Hann få inkasso från Ellos som har Privat3. Dom Vägrar att ha en annan summa än min utmätning var på eftersom dom menar på att -Vi ser att du har en utmätning på den här summan och då finns det utrymme för att få in dom pengarna! Jag har försökt och bönat och bett och sagt att då kanske jag måste släppa annat och då får dom inte hela summan men dom ger sig inte. Jag blir så besviken, när det börjar ordna upp sig far man ner i skiten igen!!!
Kan säga att många andra inkassobolag är jättebra att ha att göra med fast det handlar om större summor än det jag har på Ellos.
Är det andra som haft samma erfarenhet av Privat 3 som jag, hur har ni lyckats lösa det??
Kan säga att många andra inkassobolag är jättebra att ha att göra med fast det handlar om större summor än det jag har på Ellos.
Är det andra som haft samma erfarenhet av Privat 3 som jag, hur har ni lyckats lösa det??