Jag haft Avida och det räknades som kredit .Haft 130 hos cdem 2019 .
Utöver detta skräp är det vanliga räkningar. Boende, barn och allt där till. Tror inte jag kan dra ner på så mycket utan allt handlar om att jobba så mycket jag kan för att maxa inkomsten. Jag jämkar inte utan tror och hoppas att räntan på lånen kommer kompensera för skatten. Borde jämna ut sig.
Jag haft 130 tusen kredit på Avida och visades på UC. när betalade ja ut min betyg förbättrades direkt efter 1 månad .Det räknas som kredit ja men inte på UC. Lånet hanteras däremot som en kredit. Själv höjde jag avida från 50k till 200k när jag samlade lite och det förbättrade mitt betyg på UC rejält.
Hade 130 tusen och betalade 4000 varje månad det var hög ränta.Jag förstår att det är en kredit. Men det är ingen högkostnadskredit. Det är ändå en bra kredit. Jag har ju hellre 200.000 på avida krediten än att ha något alls på BN tex. BN är fan värre än högkostnadskredit. Svin dyrt. Allt går till ränta i princip. Den måste bort. Jag samlar hellre BN än Avida krediten.
Fast krediten har väl individuell ränta. Så den kanske är bättre för Maria än vad den var för digHade 130 tusen och betalade 4000 varje månad det var hög ränta.