Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Prioritering av lån.

Du borde kunna få höjning på fairlo och Holm och ta bort annat med dessa också.

Avida krediten är bra och räknas inte som vanlig kredit på UC. Den skulle jag lätt ha kvar. Satsa på ferratum smspengar credway och easycredit. Dom är nog det stora problemet annars ser det ju faktiskt bra ut eftersom du tjänar bra. Vad har du för andra fasta utgifter?
Jag haft Avida och det räknades som kredit .Haft 130 hos cdem 2019 .

Det räknas som kredit ja men inte på UC. Lånet hanteras däremot som en kredit. Själv höjde jag avida från 50k till 200k när jag samlade lite och det förbättrade mitt betyg på UC rejält.

Avida krediten är bra och räknas inte som vanlig kredit på UC. Den skulle jag lätt ha kvar. Satsa på ferratum smspengar credway och easycredit. Dom är nog det stora problemet annars ser det ju faktiskt bra ut eftersom du tjänar bra. Vad har du för andra fasta utgifter?
Utöver detta skräp är det vanliga räkningar. Boende, barn och allt där till. Tror inte jag kan dra ner på så mycket utan allt handlar om att jobba så mycket jag kan för att maxa inkomsten. Jag jämkar inte utan tror och hoppas att räntan på lånen kommer kompensera för skatten. Borde jämna ut sig.
Jag tänkte behålla lånenoch betala så lite jag kan på dem och sättsa i första hand på alla krediter som syns. Jag tar dem en och en. Jag menar om 5 månader med minimal betalning till credway och easycredit har jag ju 5000 att använda på båda. Antingen tar jag ut dem då och släcker ferratum om jag ej hunnit det. Eller så tar jag ut 5000 från det ena och stoppar in på det andra. Då blir jag ju kvitt allt snabbare om jag gör på det viset. Detta är den bästa lösningen jag kommer på.

sen när jag ansöker om lån kommer ju Ica lånet hunnit försvinna.
Lyckas jag få bort Easycredit och Credway kommer jag ju bara ha 3 lån och avida krediten synliga. Då bör jag väl kunna få samla ihop dem om jag har noll FF. Kommer ju dessutom ha en bra årsinkomst att redovisa.

Det räknas som kredit ja men inte på UC. Lånet hanteras däremot som en kredit. Själv höjde jag avida från 50k till 200k när jag samlade lite och det förbättrade mitt betyg på UC rejält.
Jag haft 130 tusen kredit på Avida och visades på UC. när betalade ja ut min betyg förbättrades direkt efter 1 månad .

Jag förstår att det är en kredit. Men det är ingen högkostnadskredit. Det är ändå en bra kredit. Jag har ju hellre 200.000 på avida krediten än att ha något alls på BN tex. BN är fan värre än högkostnadskredit. Svin dyrt. Allt går till ränta i princip. Den måste bort. Jag samlar hellre BN än Avida krediten.

Jag förstår att det är en kredit. Men det är ingen högkostnadskredit. Det är ändå en bra kredit. Jag har ju hellre 200.000 på avida krediten än att ha något alls på BN tex. BN är fan värre än högkostnadskredit. Svin dyrt. Allt går till ränta i princip. Den måste bort. Jag samlar hellre BN än Avida krediten.
Hade 130 tusen och betalade 4000 varje månad det var hög ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp