Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Polis hon tog inte min bil

Dzisiaj dostałem dokumenty z sądu w Nacka i mogę udowodnić, że nie jestem właścicielem samochodu, dostali ode mnie wszystko, a oni nadal mówią, że samochód należy do mnie, to jest chore, co więcej mogę zrobić
Detta betyder:
Idag fick jag handlingar från rätten i Nacka och jag kan bevisa att jag inte är ägaren till bilen, de fick allt av mig och de säger fortfarande att bilen tillhör mig, det här är sjukt, vad mer kan jag göra

Google translate!
Jag tror inte att det är troll utan en förtvivlad polack som varit med om ngt omskakande ang vännens bil.
Tyvärr finns det inte mkt vi kan göra.

Google translate!
Jag tror inte att det är troll utan en förtvivlad polack som varit med om ngt omskakande ang vännens bil.
Tyvärr finns det inte mkt vi kan göra.

Men hur i hela friden kunde du få så bra översättning?

Jag använde chatgpt och förstod ungefär lika mycket som när det stod på polska?

Eva hade suttit i Tomas bil som hade bott på en hemlig adress med en polis som hade fotat Ewa medan Janceks träningsväska låg kvar i bilen som polisen släpade ut Eva ur men Thomasz ägde bilen.

Hahahah sjukaste jag sett.

Hur fan tänker man när man i Sverige skriver en halv roman på polska?

Men hur i hela friden kunde du få så bra översättning?

Jag använde chatgpt och förstod ungefär lika mycket som när det stod på polska?

Eva hade suttit i Tomas bil som hade bott på en hemlig adress med en polis som hade fotat Ewa medan Janceks träningsväska låg kvar i bilen som polisen släpade ut Eva ur men Thomasz ägde bilen.

Hahahah sjukaste jag sett.

Hur fan tänker man när man i Sverige skriver en halv roman på polska?
Hahahaaa vilken kass översättning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp