- Meddelanden
- 3 059
- Mottagna reaktioner
- 1 371
- Poäng
- 1 057
Ja borde det väl göra? Lånet är ju uppsagt och ligger hos inkasso så det borde väl pfc rappotera relativt snabbt isåfallGår det så fort med missbrukad kredit?
Ja borde det väl göra? Lånet är ju uppsagt och ligger hos inkasso så det borde väl pfc rappotera relativt snabbt isåfallGår det så fort med missbrukad kredit?
När släpptes ditt till inkasso?Jag fick ingen missbrukad kredit från dem.
Ingen aning alls, jag är helt ny på det här med inkasso.Ja borde det väl göra? Lånet är ju uppsagt och ligger hos inkasso så det borde väl pfc rappotera relativt snabbt isåfall
Ja, nu har du det svart på vitt fr dem! SköntNär jag har fått detta på mejlen. Att dem INTE rapporterar missbrukad kredit. Då måste väl det ändå stämma? OM dem skulle rapportera missbrukad kredit måste jag väl kunna dra det vidare när jag har fått det skriftligt att dem ej ska göra det?
dock tjänar jag väl på att betala in och sedan ta ut det.
Ja det känns skönt. Dock betalar man ju enbart 60kr i ränta per månad till dem. Resten är rakt av amortering. Svea lär väl lägga på massor av ränta va?Ja, nu har du det svart på vitt fr dem! Skönt
Bara 60 kr i ränta? Det var inte mkt! När skulden går till inkasso så tillkommer det kostnader, uppläggningsavgift om du vill ha avbetalningsplan samt aviavgifter på 60 kr så jag skulden totalt blir högre.Ja det känns skönt. Dock betalar man ju enbart 60kr i ränta per månad till dem. Resten är rakt av amortering. Svea lär väl lägga på massor av ränta va?
Hoppas det gäller men samtidigt vet man inte när det står i avtalet man skrivit på att dem får göra det.När jag har fått detta på mejlen. Att dem INTE rapporterar missbrukad kredit. Då måste väl det ändå stämma? OM dem skulle rapportera missbrukad kredit måste jag väl kunna dra det vidare när jag har fått det skriftligt att dem ej ska göra det?
dock tjänar jag väl på att betala in och sedan ta ut det.

Ja! Den månatliga räntan är 60kr i månaden. Minsta belopp att betala av 10.000kr är 600kr sen tillkommer 60 eller 50kr i ränta per månad. Thats it.Bara 60 kr i ränta? Det var inte mkt! När skulden går till inkasso så tillkommer det kostnader, uppläggningsavgift om du vill ha avbetalningsplan samt aviavgifter på 60 kr så jag skulden totalt blir högre.