Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

PFC INKASSO

Fan vad svårt! Det vill man ju verkligen veta.

Tack! Hur lång tid brukar det ta innan det blir synligt isf?

Har frågat med men man får dåligt svar, säger att dem kan ge det och stå så i avtalet med.
Mitt sades upp i fredags och ärendet är hos Svea nu men än så länge ingen missbrukad kredit

Jag fick ingen missbrukad kredit från dem.

Vet inte om jag vågar chansa! Läskigt!

När är sista dagen att betala?
14/9. Men kommer isf behöva betala in totalsumman direkt när jag får lön för att sen plocka ut det igen. Alternativt släppa det till inkasso. Blir det missbrukad är det ju värt att betala för att sen ta ut allt igen. Men rapporterar dem inte kan man lika väl släppa det. Jag har fått upp ögonen för inkasso. Tycker det är rätt skönt att betala av till dem. Men pfc är ändå värt att ha kvar pga minimal ränta.

14/9. Men kommer isf behöva betala in totalsumman direkt när jag får lön för att sen plocka ut det igen. Alternativt släppa det till inkasso. Blir det missbrukad är det ju värt att betala för att sen ta ut allt igen. Men rapporterar dem inte kan man lika väl släppa det. Jag har fått upp ögonen för inkasso. Tycker det är rätt skönt att betala av till dem. Men pfc är ändå värt att ha kvar pga minimal ränta.
Kommer missbruk för mig så är det ju innan lönen så säger till om det kommer någon innan dess annars bör det vara lungt

Alltså SÅ jävla surt. Trött man blir. 52kr.. patetiskt

Alltså SÅ jävla surt. Trött man blir. 52kr.. patetiskt
Blev skickad till Kf för att jag betalat 32 kr mindre till inkasso. Jag hörde av mig direkt och de drog tillbaka fr Kf.
Har du ringt och pratat med PFC och försökt hitta en annan lösning än att behöva betala hela summan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp