Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

PFC INKASSO

Okej, har råkat betala 52kr för lite till PFC så dem har skickat uppsägning. Jag måste reglera hela min skuld. Nu min fråga. Ska jag låta detta gå till inkasso? Rapporterar dem missbrukad kredit? ELLER ska jag betala in 8000kr för att sen plocka ut det igen?
Erfarenheter?

De rapporter inte missbruk , mitt ligger hos Alektum sen 4 månader

Surt som f*n!!! Vilket inkasso använder de?

Alektum för avbett för mig och Svea på krediten.

Hade massa småköp så det kommer nya ärenden till alektum hela tiden, jag har fått slå ihop de som kommit in och fått betlala på 5 månader.

Svea har jag inte fått brev från ännu mem ärendet blev aktivt i morse så det vet jag inget om ännu.

Alektum för avbett för mig och Svea på krediten.

Hade massa småköp så det kommer nya ärenden till alektum hela tiden, jag har fått slå ihop de som kommit in och fått betlala på 5 månader.

Svea har jag inte fått brev från ännu mem ärendet blev aktivt i morse så det vet jag inget om ännu.
Jag mejlade till dem och frågade om missbrukad kredit. Dock är dem inte jätte snabba på att svara.

Jag mejlade till dem och frågade om missbrukad kredit.
Har frågat med men man får dåligt svar, säger att dem kan ge det och stå så i avtalet med.
Mitt sades upp i fredags och ärendet är hos Svea nu men än så länge ingen missbrukad kredit

Jag försöker hitta det i avtalet men hittar det inte. Har du hittat det i avtalet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp