Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Pest eller kolera

Jag kan inte bara skylla på företaget. Jag har inte heller kunna betala de höga beloppen på avbetalningsplanen, där är de orubbliga och ökända. Det går inte att få längre återbetalningstid.

Tack Myra, men har hos de flesta :( känns så hopplöst just nu...
Betalkoll har jag installerat men får den inte att funka, inte deras IT avd heller.
Hmmm...Jag bara installerade appen och la in två fakturor och väntade på negativt besked och blev väldigt förvånad när det dagen efter kom meddelande i appen att ema fakturan blivit godkänd för betalning men inte den andra då det vara bara två dagar till förfallodatum och de vill helst att det ska vara minst fyra safar. Har du testat att radera appen och installera på nytt?

Har du testat att låna hos Credigo, ViaConto, Rissicum, Lånebutiken, Meddelandelån. Såg att Vivus (som lånar till typ alla) har börjat med månadsbetalning?

Som sagt tycker att det är dålig ide att låna till skulder men om du kan köpa dig lite tid och slippa anm så förstår hag dig! Hoppas det ordnar sig

Har du ngt du kan ta till Pantbanken eller sälja på Tradera? Porslin fr 50-70 talet är inne.

Har tyvärr hos de flesta :( kanske dags att inse att kampen är över. Inte vet jag. Vet inte om jag orkar mer.
Har tyvärr inget av värde att sälja eller Pantbanken, har redan uttömt alla såna möjligheter.
Jag är nog bara ett hopplöst fall. Även om jag inte vill. Det är omöjligt att klara flera avbetalningsplaner a 3000 kr i månaden. Och allt annat. Kanske inte värt kampen. Tack för att ni bryr er.

Du kan också be om anstånd hos dem du har avbetalningsplaner hos, det kan gå och kan gr dig lite betalningsutrymme.

Jag har också varit i sådana tröstlösa situationer där man inte ser ngn utväg men det har löst sig på ett eller annat sätt.

håller tummarna för dig.
Kom ihåg att det aldrig är försent att ge upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp