Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

PengarNu - Någon som testat?

Delbetalning

Det är tydligen omöjligt att få en delbetalning hos Pengarnu.se och någon extra tid att betala inkasso innan de skickar vidare till Kronofogden fick jag inte heller.

Pengarnu oseriÖs

Oseriös långivare som inte ens kan ge anstånd på vare sig betalning eller lägga upp en avbetalningsplan enl god inkassosed..
Någon som frått brev från KF i deras ärende?

Jag bönade och bad om 6 dagars anstånd. Gick absolut inte. Och visst hamnade det hos kronofogden..

Oseriösa???

Är de oseriösa för att du inte vill återbetala ditt lån i tid? För mig är oseriöst att någon luras eller inte håller vad de lovar. Jag har lånat 2 ggr av dem och de har betalat ut pengarna snabbt utan några problem. Så vem är oseriös, du eller de?

P.s. Jag brukar betala tillbaka mina lån i tid, kan vara ett tips.

Jösses... Hoppas du nån gång hamnar i knipa så kanske du inser att man inte alltid KAN betala i tid, fast man vill.

Håller med

Det är klart att man ska betala tillbaka i tid. Men i bland så skiter det sig helt tex som för mig när min lön blev 2 veckor sen förra året fick ju vänta 2 veckor med räkningar och vissa lån, för att kunna betala tillbaka de som inte gick att prata med fick jag ta ytterligare skitlån. On när nästa lön oxå blev sen gick det mindre bra.

Pengarnu - Så gick det för mig

Det tog mindre än 2 minuter att få beviljat ett lån och 15 minuter senare var pengarna på mitt konto.

Pengarnu.se

Har tänkt låna av pengarnu.se. Vad säger ni, är de seriösa? Hur lång tid tar det innan man får pengarna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp