Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

PengarNu - Någon som testat?

20 minuter efter ansökan hade jag pengarna på mitt konto :) (Swedbank). Kanske för att jag betalade mitt förra lån i tid :p.

Stark rekomendation!!!!!!!!!!!

Sune11... jobbar du där eller? Ny medlem och i ditt första inlägg skriver du att du ansökte på torsdagen och fick pengarna på fredagen... nu fick du dom helt plötsligt efter 20 min??

konstigt att det bara är nya medlemmar eller gäster som fått lån beviljade...

Jag har lånat där vid 2 separata tillfällen och det har fungerat utmärkt. Jag har Swedbank och båda gångerna har pengarna kommit innom 30min.

Dock undrar jag vilka som får 3000 beviljade, har båda gångerna ansökt om 3000 men bara fått 2000 och jag har inkomst som är 500 000 om året (fråga mig INTE hur jag hamnade i i smslåneträsket.. =( )

På förfallodagen skickar de en påminnelsefaktura på mejlen och då har man 10 dagar på sig innan det går till inkasso. Där har man väl förmodligen inte mer än en vecka på sig att betala tillbaka beloppet.

Powerkingen

Nä jag jobbar inte där, tyvärr kanske för då hade jag nog inte behövt låna av dom.

Jag vet inte hur dom jobbar men jag fick pengarna precis som jag skrev tidigare. Så länge jag får pengarna snabbt så är jag nöjd.:)

Ja, eftersom jag är ny medlem lär det väl inte spela någon roll vad jag skriver, men 1000:- och pengarna utbetalda dagen efter.

Utbetalning

Någon som fått låna mer än 1000 kr vid andra gången

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp