Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Partner inkasso?!

Jag fick svar från Partner inkasso nyss att han får återkomma ....o_O
Han skrev detta:
Hej xxx, jag ber att få återkomma till dig imorgon. Jag ser att utmätningen är återkallad, men jag kan inte när av nån underlig anledning. Du hävdar även preskription.

Jag återkommer till dig när jag kollat upp ärendet lite närmare (med Ambrion).
Är alla skulder återkallade eller.. han sa samma till mig ju

Är alla skulder återkallade eller.. han sa samma till mig ju
Ja, fast han ser inte när det skulle vara återkallat... bra de har koll..eller inte
Asså om kfm även säger de är återkallat så fine
Men, de borde fan va förbjudet att sälja en flera år gammal skuld som genererat sjukt mkt ränta utan att ens skickat ut att de vill ha betalt under alla dessa år

Ja, fast han ser inte när det skulle vara återkallat... bra de har koll..eller inte
Asså om kfm även säger de är återkallat så fine
Men, de borde fan va förbjudet att sälja en flera år gammal skuld som genererat sjukt mkt ränta utan att ens skickat ut att de vill ha betalt under alla dessa år
Fick detta svar:
Hej, jag kan verkligen förstå din känsla. Det jag kan erbjuda är fryst ränta per omgående om vi får till en betalplan eller att vi skriver bort en del av fordran om vi kan komma överens om en engångsbetalning.

Kolla först själv med Kronofogden och återkom sen till oss så får vi se var vi kan landa någonstans.

Fick svar nu...
Han säger detta ärende ligger för utmätning. Märkligt då min löneutmätning avslutades för över ett år sen? På kfms sida står inget om att jag har några skulder kvar.
Han skulle kolla upp detta med kfm och återkomma imorrn ^^

Står när jag klickar på info "skickad till inkasso skuld kvar 2450 kr.

Några sa att det står skickad till fogden?

Kan det vara så att jag betalt till ambrion men att det inte reggats på daypay. Trots att det är samma. Bolag? Vet att inte alla inkasso bolag meddelar när man betalt skulderna. Eller är det här lika med att man kommer få ett äckelkrav?

Vafan är detta.
Fick en räkning från Partner inkasso.
En skuld från 2016 tydligen. Som jag får nu????

2016-10-03 : 2500:-
Idag : 6500:-

Hur fan kan man vänta 4 år utan någon påminnelse mm?! Idioter

Dem har köpt skulden av Ambrion. Eftersom det verkar vara många som fått brev nyligen från Partner Inkasso, så verkar det som att dem köpt upp en hel stock med gamla fordringar från Ambrion.

Kan ta flera år innan inkassobolag skickar in för utmätning!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp