Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Partner inkasso?!

Min kunde jag slänga dom hade skickat fel skulle fått en räkning där de står att den igår i min saneringen.Snacka om att dom försöker me alla medel .

Ponera att man skickat mail till företaget och frågat om man har en skuld till dem eller om de skickat till fogden samt sagt att man vill spärra sig och i svaret man fått har de bara skrivit "logga in på hemsidan om du vill spärra dig" inget om skuld eller nått. Blir det att man är tvungen att fråga igen då eller kan man lagligen se det som att det inte finns nån skuld eller åker man på det för man inte frågat specifikt om inkassoskuld.

Enda riktigt säkra sättet är att genomgå skuldsanering för att bli kvitt skulderna. Även jag har fått ett inkassobrev på denna skuld, trodde jag var skuldfri och att jag hade stenkoll, men där ser man. Ska gå igenom alla papper som jag sparat. Tyvärr är det jättesvårt med spårningen, eftersom en del skulder har varit med i löneutmätning en tid, sedan dragits tillbaka och sedan verkställts igen... nya nummer hela tiden. De gör säkert detta med flit.

Är det någon som det står skickat till inkasso (inte fogden) på som fått brev hem nu? Alltså på daypay sida när ni klickar på mer info eller vad det står när man går in på fakturorna.

Jag pratade precis med Partner inkasso.
Han sänkte min skuld till 4000 med en avbetalning på 10 mån 400:-, ingen ränta på det.

Surt men ändå ok..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp