Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Partner inkasso?!

Jag kollade min senaste UC, om den betalningsanmärkningen är borta. Så betyder väl de också att den är borta och betald?!

Tyvärr inte. En betalningsanmärkning försvinner oavsett efter tre år.

Vad snabbt du fick svar, mig har de inte svarat än :/
Men att ambrion helt plötsligt nu driver in en jäkla massa skulder till höger o vänster genom att sälja dem, suck säger jag bara!
Inte direkt att man har råd med detta helt hastigt rätt i ansiktet på en

Kollade på Daypays mina sidor och jag får inte ihop summan på denna fakturan med utbetalningen från dem 2015

Detta låter som ars enterprice.....

Du kan bortse från denna fakturan. Betalning görs till inkasso.
Längst ner står återstående skuld 0kr
Samma här. Plus att de stod att den va skickad till kronofogden. Och partner snubben sa att dom drog tillbaka skulden, bör inte de stå det också isåfall. Blir några samtal imorgon och utforska detta

Samma här. Plus att de stod att den va skickad till kronofogden. Och partner snubben sa att dom drog tillbaka skulden, bör inte de stå det också isåfall. Blir några samtal imorgon och utforska detta
Ja jag mejlade och ifrågasatte om det stämde och att jag skulle kolla upp detta med kfm. Inte fått nåt svar än.

Jag fick svar från Partner inkasso nyss att han får återkomma ....o_O
Han skrev detta:
Hej xxx, jag ber att få återkomma till dig imorgon. Jag ser att utmätningen är återkallad, men jag kan inte när av nån underlig anledning. Du hävdar även preskription.

Jag återkommer till dig när jag kollat upp ärendet lite närmare (med Ambrion).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp