Jag har mailat dels kfm för att kolla om den fanns med, dels partner finans där jag ifrågasätter att den ens existerar, vågar inte ignorera, vägrar hamna hos kfm igen , så säkrast ha kontakt tror jagVågar man ignorera?!
Jag har mailat dels kfm för att kolla om den fanns med, dels partner finans där jag ifrågasätter att den ens existerar, vågar inte ignorera, vägrar hamna hos kfm igen , så säkrast ha kontakt tror jagVågar man ignorera?!
Jag kollade gamla skulder, och såg att den fanns med förut. Allt är betalt!! Arrhgg så irriterandeJag har mailat dels kfm för att kolla om den fanns med, dels partner finans där jag ifrågasätter att den ens existerar, vågar inte ignorera, vägrar hamna hos kfm igen , så säkrast ha kontakt tror jag
Maila fogden o kolla om de va me .Men hur ska jag göra. Har betalat av alla mina kronofogden skulder och tänker inte hamna där igenhar fan för mig att denna skuld va hos kronofogden också förut
Vilka as bara att Maila o skriv dom river den .Jag kollade gamla skulder, och såg att den fanns med förut. Allt är betalt!! Arrhgg så irriterande
Jag kollade min senaste UC, om den betalningsanmärkningen är borta. Så betyder väl de också att den är borta och betald?!Vilka as bara att Maila o skriv dom river den .
Ja de borde den va då Maila o skriv du betalat den .Jag kollade min senaste UC, om den betalningsanmärkningen är borta. Så betyder väl de också att den är borta och betald?!
Vad snabbt du fick svar, mig har de inte svarat än :/Fick svar från partner inkasso nu.
Okej?