Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Partner inkasso?!

Vågar man ignorera?!
Jag har mailat dels kfm för att kolla om den fanns med, dels partner finans där jag ifrågasätter att den ens existerar, vågar inte ignorera, vägrar hamna hos kfm igen , så säkrast ha kontakt tror jag

Jag har mailat dels kfm för att kolla om den fanns med, dels partner finans där jag ifrågasätter att den ens existerar, vågar inte ignorera, vägrar hamna hos kfm igen , så säkrast ha kontakt tror jag
Jag kollade gamla skulder, och såg att den fanns med förut. Allt är betalt!! Arrhgg så irriterande

Bilagor

• IMG_20200608_211013.jpg
    IMG_20200608_211013.jpg
    135.8 KB · Visningar: 52
Asså 10 dagars betaltid och ränta från 2014, de vill ha 10 223 och skulden var från början på 3745 typ
Sjukt om de försöker driva in skulder så här särskilt om de är betalda redan via kfm!

Fick svar från partner inkasso nu.
Okej?

Bilagor

• Screenshot_2020-06-08-21-17-53-414_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2020-06-08-21-17-53-414_com.google.android.gm.jpg
    321.8 KB · Visningar: 63
Fast att man fått en betalningsanmärkning betyder inte att skulden drivits in eller är betald. Dem kan lika bra ha skickat in skulden till kronofogden för att få ett utslag och sedan aldrig krävt betalning, alternativt dragit tillbaka skulden igen.

Är vad jag förstått inte helt ovanligt att visa bolag drar tillbaka fordringar och låter dem ticka ränta för att sedan skicka in dem igen...

Senast ändrad:
Fick svar från partner inkasso nu.
Okej?
Vad snabbt du fick svar, mig har de inte svarat än :/
Men att ambrion helt plötsligt nu driver in en jäkla massa skulder till höger o vänster genom att sälja dem, suck säger jag bara!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp