Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Pank som f*n

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lämna ditt mobilnummer här så vi kan swisha dig lite. Om man är in nöd 50kr hjälper. Några droppar i ett glas släcker törst...

Det var det jag menade skriv i PM ditt nummer så swishar jag också lite

Åh vad snälla ni är ❤️ Fixar det under min rast strax. Tack snälla fina ni ❤️

Jag ville hjälpa dig ,men du gav ditt morbrors nummer till mig att jag skulle swisha han istället. Han skulle sen swisha till dig???
Så funkar inte det ska du veta...

Jag ville hjälpa dig ,men du gav ditt morbrors nummer till mig att jag skulle swisha han istället. Han skulle sen swisha till dig???
Så funkar inte det ska du veta...
Ja eller han är inte med i detta forum. Jag är med här så känsligt med identiteten.
Spelar det någon roll om du ville hjälpa? Det kommer ju till mig och jag skrev även att jag skickar tillbaka pengarna genom honom den 25e.

Senast ändrad:
Ja eller han är inte med i detta forum. Jag är med här så känsligt med identiteten.
Spelar det någon roll om du ville hjälpa? Det kommer ju till mig och jag skrev även att jag skickar tillbaka pengarna genom honom den 25e.
I så fall är det känsligt åt båda hållen, den som swishar får också sin identitet avslöjad.

Blir du erbjuden fin hjälp så får du nog göra avkall på identitetsoron. Tror de som vill hjälpa dig inte bryr sig ett dugg om vem du är utan de vill bara bidra och hjälpa till.

Blir du erbjuden fin hjälp så får du nog göra avkall på identitetsoron. Tror de som vill hjälpa dig inte bryr sig ett dugg om vem du är utan de vill bara bidra och hjälpa till.
Exakt! Men inte blanda i tredje person då verkar allt vara lögn.

Jo jag förstår såklart. Det är absolut inte lögn men känner mig väldigt utsatt och rädd för att visa min identitet. Men förstår helt och hållet.
tack ändå!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp