Skicka ditt nummer i PM jag swishar dig en liten slant.Åh önskar jag kunde men har ingen bilannars är det ju supersmart!
Ja eller han är inte med i detta forum. Jag är med här så känsligt med identiteten.Jag ville hjälpa dig ,men du gav ditt morbrors nummer till mig att jag skulle swisha han istället. Han skulle sen swisha till dig???
Så funkar inte det ska du veta...
I så fall är det känsligt åt båda hållen, den som swishar får också sin identitet avslöjad.Ja eller han är inte med i detta forum. Jag är med här så känsligt med identiteten.
Spelar det någon roll om du ville hjälpa? Det kommer ju till mig och jag skrev även att jag skickar tillbaka pengarna genom honom den 25e.
Ja eller han är inte med i detta forum. Jag är med här så känsligt med identiteten.
Spelar det någon roll om du ville hjälpa? Det kommer ju till mig och jag skrev även att jag skickar tillbaka pengarna genom honom den 25e.
Exakt! Men inte blanda i tredje person då verkar allt vara lögn.Blir du erbjuden fin hjälp så får du nog göra avkall på identitetsoron. Tror de som vill hjälpa dig inte bryr sig ett dugg om vem du är utan de vill bara bidra och hjälpa till.