Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Pank som f*n

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I matväg kan exempelvis kyrkan tillhandahålla matkasse, gratis sopplunch osv. Kolla Facebook grupper också.
Duschtvål går att köp för ungefär 19kr i de flesta matvaruaffärer.
Toapapper är ju generellt dyrt, men vet att Ica Basic har en billig variant.

Pasta, havregryn? Har du verkligen ingenting i frys eller skafferi.

Många mataffärer har bra 5 påsar för 20/25 kr på nudlar. Med 25 påsar, pasta och gå till kyrkan för soppkök håller jag tummarna att du i alla fall får tillräckligt att kunna somna på natten. Sen ät frukt (om det bjuds) osv allt som möjligt på jobbet.

Var i landet bor du om du är villig att säga?

Du uppviglar ts till brott? Konstruktivt.
Nej det gör jag inte, det är dina tjuvtankar som spökar hos dig. Ts kan exempelvis ringa på vilken granne som helst och berätta läget och be om en toarulle och få denna. Vill han hellre göra detsamma på en kommunal inrättning på typ ett bibliotek eller en skola så går det säkert också bra!

jag skriver dessutom ”låna snyggt” eftersom det inte är något han behöver lämna tillbaka

Senast ändrad:
Usch vad jag lider med dig.
Finns det någon som i anonymitetens namn kan tänka sig att lämna en matkasse till TS? Tänker om man bestämmer en plats i Göteborgsområdet och överlämnar där.
Bor i Stockholms annars hade jag gärna gjort det.
Känns hemskt att någon ska behöva gå hungrig

Varför är du i denna situation då?

Har du tur kan du få ihop några kronor här, varierar en del med undersökningar.

Nej det gör jag inte, det är dina tjuvtankar som spökar hos dig. Ts kan exempelvis ringa på vilken granne som helst och berätta läget och be om en toarulle och få denna. Vill han hellre göra detsamma på en kommunal inrättning på typ ett bibliotek eller en skola så går det säkert också bra!

jag skriver dessutom ”låna snyggt” eftersom det inte är något han behöver lämna tillbaka

Ok, vilken tur att du klargjorde vad du egentligen menade. Att dränera kommunala inrättningar lagligt på toapapper är bara att glömma och det tror jag också du förstår.

Får du ingen återbäring i veckan?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp