Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Panik-kronofogden

• Trådstartare
  • Start datum
Löneavdelningen som får brevet om inkomst var du nu jobbar.

Min löneavdelning fick det i veckan.

Vad har du fått skulder? Levt över dina tillgångar eller spelmissbruk ?

De tar kontakt med din chef.
Vi är på samma station . Kämpa kämpa !!
Jag ska skicka in idag till kronofogden . Hoppas dom inte kommer knacka på dörren i helgen bara . Gått 1 månad nu ...
hur lång tid tog löneutmätningen för dig ??

Löneavdelningen som får brevet om inkomst var du nu jobbar.

Min löneavdelning fick det i veckan.

Vad har du fått skulder? Levt över dina tillgångar eller spelmissbruk ?
Över lev tillgången man inte har råd . Har tagit sms-lån och krediter . Lärt mig en läxa

Hoppas bara att min chef inte får reda på det . Hoppas att löneavledningen får sköta det . När börjar löneutmätning ??

Hoppas bara att min chef inte får reda på det . Hoppas att löneavledningen får sköta det . När börjar löneutmätning ??
Din chef kommer att få reda på det. Så var det för min vän som hade utmätning på lön. Hela firman visste om det för att chefen skvallrade.
Jag kommer nog få löneutmätning denna månad.

Legat i sängen hela dagen. Kommer inte ens upp och duscha

Din chef kommer att få reda på det. Så var det för min vän som hade utmätning på lön. Hela firman visste om det för att chefen skvallrade.
Jag ska skicka in idag tar 10 dagar tills man får anmärkningar blir 22 Maj . Hinner löneutmätning börja innan lönen ? Måste ju fylla på blanketter och inkomstredogörelsen innan löneutmätning börja va ?

Härlig chef, dessutom bryter han mot någon arbetslag, då en chef inte får berätta privata saker om en anställd till andra anställda som inte är berörda.

Jag ska skicka in idag tar 10 dagar tills man får anmärkningar blir 22 Maj . Hinner löneutmätning börja innan lönen ? Måste ju fylla på blanketter och inkomstredogörelsen innan löneutmätning börja va ?

Nej, du lär inte få det i Juni heller, efter det kommer utslag sedan skuld att betala, mest sannolikt blir det Juli för dig.

Skickade in mitt första 2019-03-25 fick inkomst redogörelse 2019-05-06 skall senast vara inne 2019-05-20 och då är ändå löner gjorda så blir Juni för mig.

Så ska det absolut inte vara. Kanske att den närmaste chefen får reda på det pga. att hen kontrollerar lönerna, men vanligtvis så får ENBART löneavdelningen vetskap om detta och det stannar där.
Jag hade löneutmätning under ca. 8 månader och jag pratade själv med löneavdelningen om detta och dom sa bestämt NEJ på frågan om mina chefer skulle få vetskap om detta.
Mina chefer hade inte med detta att göra var svaret jag fick och så är det också. Det finns väll dock undantag beroende vilken typ av tjänst Du har? Sitter Du och handlägger dylika utbetalningar som "kan" manipuleras, så kanske man inte vill ha en svårt skuldsatt person på just den tjänsten...just då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp