Vi är på samma station . Kämpa kämpa !!De tar kontakt med din chef.
Över lev tillgången man inte har råd . Har tagit sms-lån och krediter . Lärt mig en läxaLöneavdelningen som får brevet om inkomst var du nu jobbar.
Min löneavdelning fick det i veckan.
Vad har du fått skulder? Levt över dina tillgångar eller spelmissbruk ?
Din chef kommer att få reda på det. Så var det för min vän som hade utmätning på lön. Hela firman visste om det för att chefen skvallrade.Hoppas bara att min chef inte får reda på det . Hoppas att löneavledningen får sköta det . När börjar löneutmätning ??
Jag ska skicka in idag tar 10 dagar tills man får anmärkningar blir 22 Maj . Hinner löneutmätning börja innan lönen ? Måste ju fylla på blanketter och inkomstredogörelsen innan löneutmätning börja va ?Din chef kommer att få reda på det. Så var det för min vän som hade utmätning på lön. Hela firman visste om det för att chefen skvallrade.
Jag kommer nog få löneutmätning denna månad.
Din chef kommer att få reda på det. Så var det för min vän som hade utmätning på lön. Hela firman visste om det för att chefen skvallrade.
Jag ska skicka in idag tar 10 dagar tills man får anmärkningar blir 22 Maj . Hinner löneutmätning börja innan lönen ? Måste ju fylla på blanketter och inkomstredogörelsen innan löneutmätning börja va ?
Din chef kommer att få reda på det. Så var det för min vän som hade utmätning på lön. Hela firman visste om det för att chefen skvallrade.