- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Har fått skuldsanering!Usch. Hinner du betala av allt innan pension? Tycker att mina 400.000 får världen att gå under.
Är så tacksam.
Har fått skuldsanering!Usch. Hinner du betala av allt innan pension? Tycker att mina 400.000 får världen att gå under.
Har fått skuldsanering!
Vad braa GRATTIS! Tror aldrig jag får det. Då måste jag nog flytta och bo själv. Hur länge har man skuldsanering? Hur mycket får man behålla?
5 år från inledande. Ungefär som vid löneutmätning plus en buffert, min 900 kr per månad.
Är även betalningsfritt juni och december.
Okej. Är det svårt få beviljat? Ska gå och dränka mig nuuuuuu
Snälla Rebecka...du vill inte dränka Dig - tänk på Dina barn. Dom behöver Dig ! Dina skulder ”skiter” dom fullständigt i, men Du är OERSÄTTLIG för dom...
Du fixar detta! Vi är dessvärre många som har vandrat i Dina skor, men vi står upp fortfarande!
Samma som migHan ser verkligen ner på folk med skulder. Vet inte ens om han skulle låta mig bo kvar i huset. Har sjukt mycket ångest över detta å har svårt att sova på kvällarna. Det enda han pratar om är alla resor hit och dit......
Jooo jag vet. För barnens skull kommer jag ju fortsätta leva. Men känner mig inte lika glad längre. Är lite som i dvala när vi umgås. Har en stark drift av att vilja sova nästan hela tiden. Känner ingen hunger och har gått ner flera kg senaste veckorna och efter idag kan man inte äta ett dugg. Försöker se framåt och tänka att det inte kan bli värre. Mina bekanta vet inget om min sits och de undrar varför man aldrig vill ses. Har ingen kraft att ens planera middag åt barnen. Sambon säger att jag är lat och måste ta tag i mitt liv. Om han bara visste.
De tar kontakt med din chef.Samma som mig
Kämpa för dina barn !!
Hur mycket skulder har du ?
Har du fått löneutmätning än ? Hur mkt betalar du ?
Kommer kronofogden tar kontakt med min arbetsgivare inte löne center ??