Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Panik! delgivningsman på väg?

Gjorde det idag men de kan inte garantera att en delgivningsman inte är på väg eller kommer.

Du får nog helt enkelt hålla tummarna.
Jag är inte delgivningsman, men skulle någon som inte svarat på de brev som skickats ut höra av sig och säga "jag har just skickat in så du behöver inte hit" känns det ju inte helt otänkbart att dom inte riktigt litar på att man faktiskt gjort det.. Skulle kunna gissa på att det är en fint dom åkt dit på ett par gånger innan.
Håller tummarna för dig, jag gissar det går bra, dom får nog inte ut listan dagen efter det skulle varit inne, så det kan nog gå nån vecka innan delgivningsmannen får det på sitt bord

Tack för svar. Det har gått två veckor idag så sannolikheten är ju stor...

Ringde KFM idag. Ett föreläggande jag trodde ha mig skickat in hade inte inkommit så påminnelsen kom för två veckor sen. Postade den direkt efter samtalet. Finns risk att delgivningsman kommer? Har fullkomlig panik över detta.
Tror absolut inte det är någon risk. Jag har själv skickat in 2,5 veckor efter att jag fått påminnelsen flera gånger och inget har hänt.

Jag väntade 5 veckor nyligen efter påminnelse. Händer inte ett skit. Det tar nog betydligt längre tid än så. Så man hinner lätt vänta 2 månader från första brevet, man hinner alltid betala :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp