R
rebecka
Gäst
Poäng: 0
Hej igen.. någon mer som vet säkert hur detta funkar? Får man verkligen brev hem först efter andra påminnelsen (alltså efter att man ha två obetalda fakturor) ??
Om du har två obetalda avier och du vet med dig att du inte kan betala, ring dom eller betala in en månadsavi så längeHej igen.. någon mer som vet säkert hur detta funkar? Får man verkligen brev hem först efter andra påminnelsen (alltså efter att man ha två obetalda fakturor) ??
Det kommer en påminnelse vi posten oxå.Ok. Jag fick ett påminnelse till mitt mail igår. Alltså ingen faktura utan bara att om jag betalar inom 3 dagar så läggs inte på kostnader. Skickar de hem brevet i samband med att de skcikar det mail eller ... vet du det?
Min pappersfaktura kom nån dag efter påminnelse på mejlen. Då låg jag efter feb och mars månad.Hej
Nystart...Vet du ungefär när påminnelsefakturan skickas? I samband med att påminnelsen på telefon och mail kommer eller efter det?
Den läggs på nästkommande faktura.Hej!
Jag har en faktura som skulle batala 28/3 och nu har det gått en vecka sedan jag fick en påminellse i mailen. Jag undrar om fakturan skickas till inkasso eller läggs den på nästkommande faktura?