Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Påminnelse BN

Hej igen.. någon mer som vet säkert hur detta funkar? Får man verkligen brev hem först efter andra påminnelsen (alltså efter att man ha två obetalda fakturor) ??

Jag har alltid fått påminnelsebrev hem direkt efter första förseningen runt den 18-20. Hinner du betala innan typ den 14-15 så kommer det inget brev hem.

Hej igen.. någon mer som vet säkert hur detta funkar? Får man verkligen brev hem först efter andra påminnelsen (alltså efter att man ha två obetalda fakturor) ??
Om du har två obetalda avier och du vet med dig att du inte kan betala, ring dom eller betala in en månadsavi så länge

Ok. Jag fick ett påminnelse till mitt mail igår. Alltså ingen faktura utan bara att om jag betalar inom 3 dagar så läggs inte på kostnader. Skickar de hem brevet i samband med att de skcikar det mail eller ... vet du det?
Det kommer en påminnelse vi posten oxå.

Hej

Nystart...Vet du ungefär när påminnelsefakturan skickas? I samband med att påminnelsen på telefon och mail kommer eller efter det?

Hej

Nystart...Vet du ungefär när påminnelsefakturan skickas? I samband med att påminnelsen på telefon och mail kommer eller efter det?
Min pappersfaktura kom nån dag efter påminnelse på mejlen. Då låg jag efter feb och mars månad.

Jag ligger bara efter med den fakturan som skulle ha blivit betalad 160328. Alltså endast en faktura. Tänkte betala ikapp 160425, betala både mars och april. Innebär det då att jag inte kommer att få någon påminnelse hem?

Hej!
Jag har en faktura som skulle batala 28/3 och nu har det gått en vecka sedan jag fick en påminellse i mailen. Jag undrar om fakturan skickas till inkasso eller läggs den på nästkommande faktura?

Hej!
Jag har en faktura som skulle batala 28/3 och nu har det gått en vecka sedan jag fick en påminellse i mailen. Jag undrar om fakturan skickas till inkasso eller läggs den på nästkommande faktura?
Den läggs på nästkommande faktura.

Jag ligger bara efter med den fakturan som skulle ha blivit betalad 160328. Alltså endast en faktura. Tänkte betala ikapp 160425, betala både mars och april. Innebär det då att jag inte kommer att få någon påminnelse hem? läggs det bara på nästa fakt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp