Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Påminnelse BN

Hejsan. Jag undrar om det är någon som vet om BN skickar påminnelsefakturan hem med posten eller skickas det bara till mail? Har alltid skött mina betalningar med denna månaden missade jag betalningen till BN. Vill helst inte att det kommer något hem.. så jag undrar om det är någon som vet hur det fungerar?

Hejsan. Jag undrar om det är någon som vet om BN skickar påminnelsefakturan hem med posten eller skickas det bara till mail? Har alltid skött mina betalningar med denna månaden missade jag betalningen till BN. Vill helst inte att det kommer något hem.. så jag undrar om det är någon som vet hur det fungerar?
De skickar en påminnelse på posten, men det tar ett tag innan den kommer, du hinner kanske att betala innan.

Ok. Jag fick ett påminnelse till mitt mail igår. Alltså ingen faktura utan bara att om jag betalar inom 3 dagar så läggs inte på kostnader. Skickar de hem brevet i samband med att de skcikar det mail eller ... vet du det?

Ok. Jag fick ett påminnelse till mitt mail igår. Alltså ingen faktura utan bara att om jag betalar inom 3 dagar så läggs inte på kostnader. Skickar de hem brevet i samband med att de skcikar det mail eller ... vet du det?
Tror det dröjer ytterligare ett par dagar innan brevet kommer. Jag har en sådan otroligt slarvig brevbärare, så mina brev kan komma över en vecka efter de poststämplats, så jag har svårt att säga exakt.

tack för info Lize.

Någon mer som har erfarenhet av detta, som vet?

Jag fick inget sms..endast ett mail. men det ksnake är samma.. eller brukar man få både på sms och mail?

Jag fick både sms och mail

Hej,

Kommer inget hem på första påminnelse bara på mail inte förrän du är sen med två maånader efter påminnelse på mail först sen kommer på post så det lär vara lugnt. Så hade jag det i alla fall:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp