Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

otroligt, får inga lån

Ska hålla mig lågt tills alla förfrågningar försvunnit nu, så kanske det går bättre.

Ska hålla mig lågt tills alla förfrågningar försvunnit nu, så kanske det går bättre.

Det tar ju ett år, då kanske ni får upp inkomsten också, den lite låg nu eftersom csn inte räknas

Lasseman, somsagt-jag har sökt lån hos företag som har lägre krav på deklarerad inkomst än vad min är. Så det kravet har jag uppfyllt, något annat som spökar tydligen.

Lasseman, somsagt-jag har sökt lån hos företag som har lägre krav på deklarerad inkomst än vad min är. Så det kravet har jag uppfyllt, något annat som spökar tydligen.
KALP:n som inte går ihop? Övriga kostnader?

Jag gissar att din KALP måste gå ihop utan att CSN är med i kalkylen?

testat förskottslön?

Kanske för hög hyra för att deras kalkyl ska blir grön

1. inga lån som jag betalar av.
2.jag har 7 förfrågningar nu senaste dagarna då ingen godkänt lån, detta syns dock inte på creditsafe.
3.jag har kollat så inkomstkraven varit lägre i relation till min deklarerade inkomst.
4.Inte många speltranaktioner, är inte spelmissbrukare.
5. Varit hos kronofogden för 3 år sedan, men detta ska väl inte påverka att få lån på ett företag som de jag sökt hos, t.ex slantar.se osv.
Är dina anmärkningar borta med tanke på att du var hos kfm för tre år sedan ?

Ah, nej har du anmärkning och väldigt låg inkomst är det helt rätt att inga lån beviljas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp