Ska hålla mig lågt tills alla förfrågningar försvunnit nu, så kanske det går bättre.
KALP:n som inte går ihop? Övriga kostnader?Lasseman, somsagt-jag har sökt lån hos företag som har lägre krav på deklarerad inkomst än vad min är. Så det kravet har jag uppfyllt, något annat som spökar tydligen.
Lasseman, somsagt-jag har sökt lån hos företag som har lägre krav på deklarerad inkomst än vad min är. Så det kravet har jag uppfyllt, något annat som spökar tydligen.
Kanske för hög hyra för att deras kalkyl ska blir grönLasseman, somsagt-jag har sökt lån hos företag som har lägre krav på deklarerad inkomst än vad min är. Så det kravet har jag uppfyllt, något annat som spökar tydligen.
Är dina anmärkningar borta med tanke på att du var hos kfm för tre år sedan ?1. inga lån som jag betalar av.
2.jag har 7 förfrågningar nu senaste dagarna då ingen godkänt lån, detta syns dock inte på creditsafe.
3.jag har kollat så inkomstkraven varit lägre i relation till min deklarerade inkomst.
4.Inte många speltranaktioner, är inte spelmissbrukare.
5. Varit hos kronofogden för 3 år sedan, men detta ska väl inte påverka att få lån på ett företag som de jag sökt hos, t.ex slantar.se osv.
Den minskar också möjligheter till lån, så summa och summarum är det nog inte så ”otroligt” att du blir nekad lån.har en anmärkning kvar.