Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Orkar inte mer...

Hoppas det. Jag håller mig ett tag men sen kommer samtal, räkningar, stress ångest och tar över och jag blir helt transad typ och ser ingen utväg då än spel...
Känner igen känslan alldeles för väl tyvärr :( men det gälleratt hålla emot för den känslan. För mig blev det så att när jag klarade mig att stå emot en gång så har det gett mig mer kraft att stå emot nästa gång! Men jag skulle ljuga om jag sa att det är enkelt. Du klarar det!

Jag vill så gärna gärna sluta. Det är inte ens kul längre. Men hoppet är det sista som överger en.... Och man hoppas ju hela tiden på en större vinst så att man slipper det här helvetet.

Det blir inga större summor dock, det har jag lagt ner.

Tidigare spelade man för att bli rik och för att det gav tillfredsställelse. Idag spelar jag för att jag så gärna vill bli kvitt det här. Jag fullständigt äcklas av spel.

Jag har lärt mig att allting inte handlar om pengar. Men samhället straffar oss som drabbats av det här så otroligt hårt, och samtidigt behöver man ju tak över huvudet för att kämpa vidare. Så flera år går åt att lösa någonting som inte behövde vara något problem egentligen, OM bara bankerna kunde acceptera oss som hamnat lite snett ekonomiskt. Kanske kunde man upprätta ett lån som löste alla ens skulder samtidigt som man spärrades från att ta ytterligare lån under låneperioden.

Jag vet inte, det är väl precis som med spel, man drömmer sig helt enkelt bort, bort från verkligheten...

Jag vann faktiskt den där stora vinsten. Därför äcklas jag av mig själv. Spel har tagit över mig. Hade skulder på kanske 700 000 vann 2 millar. Betalade skulderna. Gav morsan lite pengar sen spärrade jag jag mig överallt.
La in på aktier för det gör väl vuxna anständiga människor tänkte jag. Det gick bra. Livet flöt på... Lovade bruden att nu är det slut på skiten. Aktien stod still ett tag för jag märkte att jag kollade varje dag. Blått eller rött dvs plus eller minus

Sålde av allt och tänkte går göra mer pengar. Förlorade snabbt pengar och fattade inte raset. Då förstod jag att aktier också är ett spel på ett sätt

Då började lånen igen för att reparera skadorna. Sen tog tjejen 200.000 på BN sen sökte vi på hennes bank och de gav 300.000 och istället för att betala BN lånet som vi fyllt i fick hon 300.000 insatt så jag övertala henne att lägga in de på aktier istället. Jag är så jävla misslyckad. Hatar mig själv för detta.

Allt var löst och nu tillbaka värre än förr. Spel har förstört min hjärna. Jag trodde jag va duktig när jag spärrade mig från spel. Men det förföljer mig

Vart har tjejen lånet på 500 000 kr?

Tror du Kronofogdemyndigheten skulle skratta åt dig? Jag kan garantera att så inte kommer bli fallet. Dom jobbar med den här typen av ärenden varje dag. Du kommer helt enkelt behandlas som alla andra. Bra eller dåligt, det kan bara du avgöra.

Först 200.000 på BN sen sökte vi mer pengar fick på Swedbank och de skulle betala skulden men istället fick hon in allt och jag la in allt på aktier istället.

Känner igen känslan alldeles för väl tyvärr :( men det gälleratt hålla emot för den känslan. För mig blev det så att när jag klarade mig att stå emot en gång så har det gett mig mer kraft att stå emot nästa gång! Men jag skulle ljuga om jag sa att det är enkelt. Du klarar det!

Skönt!!

Har klarat förut men är inne i en dålig period just nu som är svår att bryta.

Jag vann faktiskt den där stora vinsten. Därför äcklas jag av mig själv. Spel har tagit över mig. Hade skulder på kanske 700 000 vann 2 millar. Betalade skulderna. Gav morsan lite pengar sen spärrade jag jag mig överallt.
La in på aktier för det gör väl vuxna anständiga människor tänkte jag. Det gick bra. Livet flöt på... Lovade bruden att nu är det slut på skiten. Aktien stod still ett tag för jag märkte att jag kollade varje dag. Blått eller rött dvs plus eller minus

Sålde av allt och tänkte går göra mer pengar. Förlorade snabbt pengar och fattade inte raset. Då förstod jag att aktier också är ett spel på ett sätt

Då började lånen igen för att reparera skadorna. Sen tog tjejen 200.000 på BN sen sökte vi på hennes bank och de gav 300.000 och istället för att betala BN lånet som vi fyllt i fick hon 300.000 insatt så jag övertala henne att lägga in de på aktier istället. Jag är så jävla misslyckad. Hatar mig själv för detta.

Allt var löst och nu tillbaka värre än förr. Spel har förstört min hjärna. Jag trodde jag va duktig när jag spärrade mig från spel. Men det förföljer mig

Ja, spel förstör verkligen hjärnan :( och tyvärr är det nog så att det spelar ingen roll hur mycket vi vinner, vi går minus i slutändan iaf :(

Hata inte dig själv! Det är ett beroende det här! Se till att ta bra hjälp så du tar dig ur det här! Eftersom du skriver här tror jag att du har stora möjligheter att fixa det här och sluta spela! Du fixar det!

Och när det handlar om tankarna, de har jag fortfarande kvar och får jobba hårt med att de inte ska ta över. Ett äckligt jävla beroende det här, den värsta sorten skulle jag nog säga. Få beroenden som får sådana hör konsekvenser så snabbt, både kroppsligt, mentalt och ekonomiskt :(
Ja precis.

Och sen spela detta spel att allt är lugnt. Tjejen kommer dra närsom. Jag är ju helt borta i tankarna. Inget har någon mening alls längre.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kanske måste inse att jag är sjuk i huvudet och att detta inte kommer lösa sig. Försöka börja jobba igen och ta ut alla pengar som kommer och samla på hög och bli ännu mer skuldsatt jag vet inte hur man gör.

Skönt att skriva här iaf. Senare tiden har jag fått mycket jobbiga tankar då jag inte vill leva just nu

Först 200.000 på BN sen sökte vi mer pengar fick på Swedbank och de skulle betala skulden men istället fick hon in allt och jag la in allt på aktier istället.

Jag vet hur jobbigt det känns. Har själv sabbat en massa chanser. Men jag har gett mig fan på att inte sluta som en misslyckad varelse. Jag ska inte ha vistats på denna jord utan att ha funnit ett syfte.

Du nämner en vinst på 2 miljoner. Jag lider verkligen med dig. Men du var helt enkelt inte tillräckligt mogen. Nu gäller det att komma på fötter IGEN! Jag lovar att du kommer klara av det, så länge du inte ger upp!

Ja, spel förstör verkligen hjärnan :( och tyvärr är det nog så att det spelar ingen roll hur mycket vi vinner, vi går minus i slutändan iaf :(

Hata inte dig själv! Det är ett beroende det här! Se till att ta bra hjälp så du tar dig ur det här! Eftersom du skriver här tror jag att du har stora möjligheter att fixa det här och sluta spela! Du fixar det!

Vad är bra hjälp?

Tack för att du tror på mig

Jag vet hur jobbigt det känns. Har själv sabbat en massa chanser. Men jag har gett mig fan på att inte sluta som en misslyckad varelse. Jag ska inte ha vistats på denna jord utan att ha funnit ett syfte.

Du nämner en vinst på 2 miljoner. Jag lider verkligen med dig. Men du var helt enkelt inte tillräckligt mogen. Nu gäller det att komma på fötter. Jag lovar att du kommer klara av det, så länge du inte ger upp!

Ja. Den ångesten dödar mig varje dag. Jag hade mer än en miljooooon hur kunde Jag inte reflektera mer vafan jag fattar inte!!!!

Tog ut tjejen på middag hela tiden för jag har inte kunnat det innan. Lovade att nu kommer hon få ett bra liv. 4 mån efter. Skuld på en mille.

Klara det. Jag vet inte. Jag tror jag försöker lura mig själv att detta kommer lösa sig men hur...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp