Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

OPR-privatlån full uc och är de svåra?

Nån som har lån hos dessa ??

Har dom E-faktura

Förutsättningar när ni blev beviljade ?

Hej

Då kan jag ge lite facit på OPR .

För någon månad sen så sökte jag ett Thorn lån och betalade av Vivus och onea och något till men jag fick inte riktigt det jag behövde .

För att plocka bort viakredit Frogtail och ett par till äckliga dumma lån jag dragit på mig så behövde jag 60000 till .

Mitt kreditbetyg va igår 5,6 % 7 st ff
Inkomst 420000 underskott ca 100000 .Blanko som jag står själv på ca 800000 .total skuld 1,1 miljon .

Då tänkte jag igår om jag skickar iväg en ansökan på 100000 till OPr så kommer det kosta mig 2900 i månaden jag vet att det inte är ett bra lån men funkar för en tid .
Sagt och gjort drog iväg en ansökan fast hade ingen större förhoppning . Men efter 2 min på skärmen så ploppade det upp ett erbjudande på 80000 :- i 7år med en månadskostnad på 2300:- i månaden det är vad bara viakredit kostar mig i månaden och då är skulden 18000:- .

Signerat och godkänt vid 10 pengar på kontot vid ca 15

Idag fick jag från Kivra full uc tagen med synliga skulder . Kreditbetyget på minuc ökade från 5,6 till 6 % så det va ju inte så farligt .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp