Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För någon månad sen så sökte jag ett Thorn lån och betalade av Vivus och onea och något till men jag fick inte riktigt det jag behövde .
För att plocka bort viakreditFrogtail och ett par till äckliga dumma lån jag dragit på mig så behövde jag 60000 till .
Mitt kreditbetyg va igår 5,6 % 7 st ff
Inkomst 420000 underskott ca 100000 .Blanko som jag står själv på ca 800000 .total skuld 1,1 miljon .
Då tänkte jag igår om jag skickar iväg en ansökan på 100000 till OPr så kommer det kosta mig 2900 i månaden jag vet att det inte är ett bra lån men funkar för en tid .
Sagt och gjort drog iväg en ansökan fast hade ingen större förhoppning . Men efter 2 min på skärmen så ploppade det upp ett erbjudande på 80000 :- i 7år med en månadskostnad på 2300:- i månaden det är vad bara viakredit kostar mig i månaden och då är skulden 18000:- .
Signerat och godkänt vid 10 pengar på kontot vid ca 15
Idag fick jag från Kivra full uc tagen med synliga skulder . Kreditbetyget på minuc ökade från 5,6 till 6 % så det va ju inte så farligt .