Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Online KBT-behandling för spelberoende

Jag har inga problem med att flyga. Landningen däremot :facejoy:

Landningen är jag helt okej med, den gillar jag tänker lite om jag störtar gör jag det åtminstone på jorden.

Däremot när planet ska lyfta så håller jag hårt för öronen och blundar hahaha.

Lite off-topic men ändå inte då KBT-behandling för flygrädsla är sjukt vanligt har jag förstått :D

Jag gjorde denna behandling för 7-8 månader sen.
Det gav mig lite koll på vilka triggers jag har osv, men jag slogs av att är man lite av och på i spelandet när man går den så är det nog lätt att trilla dit då man skall utsätta sig för övningar som lätt kan leda till fortsatt spel i min mening.
Självhjälpsmöten och 12 stegs gemenskap är det som har fungerat för mig, och bonus att man får möjligheten till personlig utveckling i stegarbete.

Det gav mig lite koll på vilka triggers jag har osv, men jag slogs av att är man lite av och på i spelandet när man går den så är det nog lätt att trilla dit då man skall utsätta sig för övningar som lätt kan leda till fortsatt spel i min mening.
Självhjälpsmöten och 12 stegs gemenskap är det som har fungerat för mig, och bonus att man får möjligheten till personlig utveckling i stegarbete.
Förstår! (I denna studie ska man ju vara villig att stänga av sig på spelpaus under hela behandlingens gång för o delta, däremot stoppar det väl ej en o spela online utan svensk license om du tänkte så).
KBT-behandling är en välbeprövad metod med god resultat men funkar ju såklart inte för alla. Tror ändå det krävs en kombination av olika resurser för o behandla sitt spelberoende o även med KBT, viktigt och stor del av det är att berätta för sina närmaste också tycker jag, det lättar på psyket o lite av den stressen också, vara i konstant kontakt med någon som guidar en, samt möten m.m..

Bra att du hitta nåt som funka för dig förresten! (Förstog ej om det var nåt pågående eller som du genomgått redan) ^^

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp