Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea nu kan du låna 25000 på 24 månader

Max 8000 kr första lånet.

Det framgår inte någonstans på deras sida att det skulle finnas sådana begränsningar. Bara att det beror på antal lån man tidigare haft. Nåväl, jag misstror dig inte, tycker bara det är ett lite underligt sätt att bedriva sin verksamhet på.

Vilka inkomstgränser har de? Några sådana nämns överhuvudtaget ej. Men det måste väl finnas?

man behöver ha lånat tidigare för att få låna högre belopp. Hittar inte heller nå inkomstkrav på oneas hemsida.

Vad hade du för kreditgräns innan du fick höjt till 25 000 majsan?

Vivus har en inkomstgräns på 40000 kr/år och då både onea och vivus tillhör 4finance Group kan jag tänka mig att onea har någon liknande siffra.

När det kommer till lånbelopp kan man låna upp till 8000 kr som ny kunde hos onea.

Min tidigare kreditgräns hos onea var 7000, hade ett lån på det där. Betalade idag o fick nu ett sms att det var betalat. Ansökte och fick 25 000 jag med, precis som majsan :) 1663kr i 24 månader.

Min tidigare kreditgräns hos onea var 7000, hade ett lån på det där. Betalade idag o fick nu ett sms att det var betalat. Ansökte och fick 25 000 jag med, precis som majsan :) 1663kr i 24 månader.

Min tidigare kreditgräns var 6000 som jag har förlängt och förlängt. Tänkte efter det jag läst här att jag betalar alltsammans och vips var min kreditgräns höjd till 25000 så jag slog till, det är bättre än en massa avbetalningsplaner.

Jag undra mig om ni vilken tog 15.000kr eller 25.000kr hos Onea , har ni alla ett lån hos Onea och Vivus ???

Har du jämnt bara förlängrat eller betalade du hela faktura onea/vivus ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp