Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea nu kan du låna 25000 på 24 månader

Min senaste hos vivus var hos fogden osv, flera månader sen. Lyckades precis betala innan utslag. Direkt de fick pengarna gick de o låna igen.. Onea hade jag lånat 7k på 3 månader, men betalade allt nu i förväg o kunde låna 25k på 2år direkt de fått pengarna (samma dag). Så de är nog inga problem att du får låna du med.

Har aldrig lånat av Onea, men har maxlån hos Vivus. Testade ansöka på Onea, och fick direkt avslag. Dagen efter testade jag logga in igen, och på profilsidan stod "tillgänglig kreditgräns: 25000" - provade ytterligare en gång men ej beviljat.

Dino, jag har råkat ut för samma sak tidigare då mitt lån hos Vivus passerat förfallodagen då jag försökt låna hos Onea och därför har det inte gått, är det så med dig nu? Annars har det varit lungt.

Känna jag till ! Hade haft 1000 kr kvar för att låna max ( 7000kr ) och fick varje gång avslag !

Jag har betalt jämnt i tid mina förlängringsavgiften men ändå NO !

Det är 27 årsgräns på 25000kronors lånet hos onea.
Sen är det märkligt att man nekas hos onea bara för man är sen nån dag hos vivus.

Undrar fortfarande om jag vågar chansa...
Jag har 13000:- idag hos Onea, är sugen på att slänga in dom, men är rädd för att få avslag när jag ansöker igen (med hopp om 25000:), då blir det inte kul..
Har 15000:- hos Vivus, och förra månaden var jag 3 dagar sen med förlängningsavgiften där.. Dom verkar ju stenhårda vad man läser här, att man får avslag för att man varit sen hos ett annat bolag, men inom samma koncern!

OM jag skulle få låna 25000:- så skulle det lösa många av många problem.. Men TÄNK iom jag inte får låna om...? Vad tror ni?

Senast ändrad:
Jag kan tipsa dig om att jag har 13000 hos vivus och jag var över en vecka sen med förlängningen förra månaden. Fick trots det 25000 kr hos Onea

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp