Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea nu kan du låna 25000 på 24 månader

Nej, jag har lånat och betalt tillbaks hela beloppet flera gånger (ska räkna ihop antal ggr i morgon), förutom sen i somras då har jag bara förlängt..

Tack, det visste jag inte, ska kika i villkoren :)

Kollade, och det står ju inte hur många gånger man ska ha lånat förr.. Inte heller ålder. Men jag är ganska så gammal (39) så då borde jag få låna ganska högt belopp :p :)))

Kollade, och det står ju inte hur många gånger man ska ha lånat förr.. Inte heller ålder. Men jag är ganska så gammal (39) så då borde jag få låna ganska högt belopp :p :)))
Loppan jag hoppas verkligen det löser sig på allra bästa sätt för dig. Jag har ju fått avbetalningsplan både på mitt Onea och mitt Vivus lån så jag ska väl inte uppmana till att du lånar igen.Men du ska göra det som känns bäst för dig själv och jag önskar dig stort lycka till med ev nytt lån och dina avbetalningsplaner kram ca5tio

Loppan jag hoppas verkligen det löser sig på allra bästa sätt för dig. Jag har ju fått avbetalningsplan både på mitt Onea och mitt Vivus lån så jag ska väl inte uppmana till att du lånar igen.Men du ska göra det som känns bäst för dig själv och jag önskar dig stort lycka till med ev nytt lån och dina avbetalningsplaner kram ca5tio

Tack ska du ha. Ja, jag hoppas så med att det löser sig, och så även för dig som har det så kämpigt med allt. Även om det är så tragiskt att vi är så många, så är det så skönt att få skriva av sig här, bolla och tipsa varandra.

Ha en jättetrevlig helg, själv ska jag släppa lån-tänket nu som ständigt snurrar och ta ett glas vin och bara försöka tänka på allt det postitiva, allt bra jag ändå har. Orkar inte tänka 24/7 på ekonomin även om det gnager i bakhuvudet hela tiden..
Kram på dig och dina barn!

Tack ska du ha. Ja, jag hoppas så med att det löser sig, och så även för dig som har det så kämpigt med allt. Även om det är så tragiskt att vi är så många, så är det så skönt att få skriva av sig här, bolla och tipsa varandra.

Ha en jättetrevlig helg, själv ska jag släppa lån-tänket nu som ständigt snurrar och ta ett glas vin och bara försöka tänka på allt det postitiva, allt bra jag ändå har. Orkar inte tänka 24/7 på ekonomin även om det gnager i bakhuvudet hela tiden..
Kram på dig och dina barn!
Ja jag ska också försöka ha lördag vi har ett stort läkarbesök på måndag då vi ska få resultat på en magnetröntgen av hjärnan så jag hoppas de "bara" hittar epileptisk aktivitet och inget annat.

Ja jag ska också försöka ha lördag vi har ett stort läkarbesök på måndag då vi ska få resultat på en magnetröntgen av hjärnan så jag hoppas de "bara" hittar epileptisk aktivitet och inget annat.

Oh! Jag håller tummar jättehårt för er, allt går bra!! *kram*
Försök koppla av, svårt, men man behöver verkligen fokusera på trevliga saker med.

Jag chansade idag. Betalade tillbaka mitt lån på drygt 7000kr. Alldeles nyss fick jag ett sms om att det var återbetalt och att jag kunde söka på upp till 25000kr. När jag loggade in på Onea så hade min kreditgräns höjts och jag har nu blivit beviljad 25000kr. Så skönt nu kan jag betala flera andra sms-lån och bara betala på det här.

Jag chansade idag. Betalade tillbaka mitt lån på drygt 7000kr. Alldeles nyss fick jag ett sms om att det var återbetalt och att jag kunde söka på upp till 25000kr. När jag loggade in på Onea så hade min kreditgräns höjts och jag har nu blivit beviljad 25000kr. Så skönt nu kan jag betala flera andra sms-lån och bara betala på det här.

Skönt! :))

Majsan, de låter ju underbart! Funderar på om jag ska prova samma sak!

Åh, vad härligt :) Jag fegade ur denna månad och har enbart betalt förlängning på nästan 1300 pix och i morrn ska vivus ha sina 2100:- i förlängning.. 3400:- alltså för ingenting :-/. Nästa månad får jag några tusenlappar extra på lönen, då ska jag göra samma, betala in hela Onea och hoppas att jag får låna minst 15000 iaf så jag blir av med äckliga Vivus..
Men om du hade 7000:- innan så känns det ju som en god chans att jag kan få låna högt jag med (har 13000:- idag) . Om jag får låna 25000:- så tänker jag betala Vivus och det jag har kvar på Trustbuddy 1325*8.

Hur mkt ska du betala av/månad på dessa 25000?

Har man möjlighet att låna 25 000 över 90 dagar även fast man aldrig tagit ett lån av Onea tidigare? Det framgår heller ingenstans på sidan vad de vill att låntagaren har för årsinkomst.

Kan ni bena ut detta åt mig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp