Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea, någon som testat?

Har aldrig blivit nekad ett sms eller webb lån men hos dessa blev de nobben

Nej har bara ett lån på 2000 där men har förlängt de i 4-5 månader, beror de på de kanske?

Har du funderat på att höja Vivus lånet då det är billigare än Onea lånet både att lösa och förlänga? Om du loggar in på ditt Vivus lån så kan du se hur mycket outnyttjad kredit du har.

Förlänga hos vivus... problem att låna hos Onea då?

Om man som jag har ett lån hos Vivus på 10 000:- och jag har ett lån hos Onea på 7000:-.. nu tänkte jag förlänga lånet hos Vivus och låna lite mer hos Onea...
Tror ni att det funkar eller blir det NEJ då när jag har förlängt hos Vivus?
Tacksam för svar!

Vivus max är 10.000 kronor så du kan inte låna mer där. Onea har som Vivus olika gränser för hur mycket du kan låna första gången kan du låna 7000 för att höja den gränsen måste du betala tillbaka och sedan höjs gränsen med 1000 kronor varje gång du återbetalar upp till deras maxbelopp 15.000 detta har jag tagit från deras hemsida under frågor och svar:

• Hur mycket kan jag låna?
Första gången kan du låna 7000 SEK upp till 3 månader. Om du betalar tillbaka lånet i tid har du även möjligheten att låna upp till 15 000 kr. Efter varje återbetalt lån så höjs din kreditgräns med 1000 kr tills du har nått den högsta gränsen maxbelopp 15.000 kronor

Välj någon annan aktör. Går ej att skicka mejl och registrerar inte betalningarna på hur länge som helst!

Hej Jurgen vad menar du med att" går ej att skicka mejl och registerar inte betalningar på hur länge som helst". Har du fått problem med både Vivus och Onea?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp