Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning

Hej,
Min sanering tar slut i mitten av sept och jag börjar ett nytt jobb den 25 aug ( skrev på anställningsavtalet i fredags) vilket innebär en lönehöjning på 6000 kr/mån. Med normala löneökningar efter 5 år kommer jag hamna på en inkomstökning på runt 85 000kr för år 2024. Är det ngn idé att söka omprövning nära slutet såhär men 5 mån väntetid?

lika bra att göra det, så det inte blir nått strul tänker jag?

Hej,
Min sanering tar slut i mitten av sept och jag börjar ett nytt jobb den 25 aug ( skrev på anställningsavtalet i fredags) vilket innebär en lönehöjning på 6000 kr/mån. Med normala löneökningar efter 5 år kommer jag hamna på en inkomstökning på runt 85 000kr för år 2024. Är det ngn idé att söka omprövning nära slutet såhär men 5 mån väntetid?
Om jag förstår det rätt kommer du ju inte ens hinna få en ny lön utbetald?

Nej, det ska du inte ompröva. Det vore helt meningslöst.

@annlo du verkar ha koll på det här med omprövning av det jag läser:). Skulle du ompröva i min situation?

Nej, det ska du inte ompröva. Det vore helt meningslöst.
Tack för svar. Inte lätt det här när man är så nära mål. Man övertänker och blir nojig. Tycker dessa 5 år har gått snabbt men nu de sista 3-2 månader går väldigt sakta.

@annlo du verkar ha koll på det här med omprövning av det jag läser:). Skulle du ompröva i min situation?
Jag skulle inte omprövat. Du hinner ju inte ens få din nya lön innan din sanering är klar.

Hej,
Dom som du ska betala till kan söka om omprövning vill inte skrämma dig men det hände mig men Kronofogden dömde till min fördel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp